Hengitysliittoon koulutuksen neuvottelukunta

11.02.2019
Meiltä
koneistaja Luovi
Hengitysliitossa aloittaa eduskunnan puhemies Paula Risikon vetämä koulutuksen neuvottelukunta.

Neuvottelukunnan tehtävänä on toimia Hengitysliiton koulutustoiminnan eli Ammattiopisto Luovin johdon tukena päätöksenteossa ja yhteiskunnallisessa vaikuttamisessa. Neuvottelukunta voi antaa näkemyksensä ja suosituksia ammatilliseen erityisopetukseen ja oppilaitoksen johtamiseen liittyvissä kysymyksissä.

- Lisäksi voimme tätä kautta tuoda yhteiskunnalliseen keskusteluun meille tärkeitä ammatilliseen erityisopetukseen ja erityistä tukea tarvitsevien nuorten ja aikuisten yhteiskunnalliseen asemaan liittyviä teemoja, kuvailee Luovin johtaja Hannu Koivula.

- On hienoa, että Hengitysliiton osaamisen kehittämisen toimintaa arvostetaan yhteiskunnassa järjestötoiminnan lisäksi, sanoo Hengitysliiton toiminnanjohtaja Markku Hyttinen.

Neuvottelukuntaan kuuluvat vuosina 2019-2023 eduskunnan puhemies Paula Risikko (pj), Suomen yrittäjien toimitusjohtaja Mikael Pentikäinen, Sivistan toimitusjohtaja Teemu Hassinen, Arene ry:n toiminnanjohtaja Petri Lempinen, Pohjois-Karjalan Osuuskaupan henkilöstöjohtaja Mika-Jussi Mononen, Hengitysliiton toiminnanjohtaja Markku Hyttinen, Hengitysliiton hallituksen puheenjohtaja Marina Erhola sekä Luovin johtaja Hannu Koivula.

Lisätietoja:

Ammattiopisto Luovin johtaja Hannu Koivula