Hengitysmessut – ilmaistapahtuma sinulle, joka olet kiinnostunut terveydestä ja hyvinvoinnista

1.11.2019
Meiltä
Hengitysmessut
Osallistu nyt jo kolmatta kertaa Tampere-talolla järjestettäville Hengitysmessuille keskiviikkona 6.11. klo 15.30 alkaen! Messujen luennoilla puhutaan muun muassa ilmastonmuutoksen vaikutuksesta hengitysterveyteen. Tule paikan päälle tai seuraa luentoja livestriimin kautta.

Helsingin yliopiston professori Juha Pekkasen luennolla saat tietoa siitä, miten ilmastonmuutos vaikuttaa hengitysterveyteen. Etelä-Karjalan Allergia- ja ympäristöinstituutin johtaja Kimmo Saarinen jatkaa ympäristöaiheesta kertomalla luonnon merkityksestä ihmisen elinikäiselle puolustusjärjestelmälle.

Päivän aikana saat myös tärkeää tietoa lääkkeiden otosta: proviisori Kirsi Toljamo muistuttaa omassa puheenvuorossaan, että vain otettu lääke auttaa.

Luentojen lisäksi voit mittauttaa keuhkojesi kunnon sekä osallistua Hengitysliiton Liikuntaklinikkaan, joka tarjoaa liikunnan ammattilaisten vinkkejä sekä liikunnasta että hyvästä hengitystekniikasta.

Jos et pääse paikan päälle, voit seurata Hengitysmessuja livestriimin kautta.

Katso Hengitysmessujen koko ohjelma.