Hotelli Lasarettiin etsitään uutta vetäjää

14.03.2019
Meiltä
Hotelli Lasaretti
Nykyinen johtaja Marjo Wallin siirtyy uuden työnantajan palvelukseen. Lasaretin saarella on nyt avoinna ainutlaatuinen pesti johtajalle, joka haluaa luotsata palvelutoimintaa tästä eteenpäin.

Nykyinen johtaja Marjo Wallin siirtyy uuden työnantajan palvelukseen 8.4. Hotelli Lasaretin, Upseerikerhon ja ravintola Virran vt. johtajana toimii hotellipäällikkö Kaisu Peuralahti. Hotelli Lasarettia on remontoitu talven aikana täyttämään entistä paremmin asiakkaiden toiveet. Remontit ovat aikataulussa, hotelli avautuu 1.4. Uudet ravintola- ja kokoustilat avautuvat 7.6. Kokonaisuuteen kuuluva suosittu Upseerikerho-ravintola toimii koko ajan Kasarmin alueella.

- Olen ollut Hengitysliiton palveluksessa pitkään. Nyt kun olemme saaneet nämä laajat muutoshankkeet hotelli Lasaretissa päätökseen, on hyvä aika siirtyä kohti uutta. On ollut suuri ilo ja kunnia työskennellä sitoutuneen ja ammattitaitoisen henkilöstön kanssa, Marjo Wallin kommentoi.

Toivotamme Marjolle onnea uusiin haasteisiin. Lasaretin saarella on nyt avoinna ainutlaatuinen pesti johtajalle, joka haluaa luotsata palvelutoimintaa tästä eteenpäin. Kiinnostuneet voivat olla yhteydessä Hengitysliiton toiminnanjohtaja Markku Hyttiseen.