Ilmoittaudu tutkimukseen COPD:ta ja astmaa sairastavien nykytilanteesta ja tasa-arvosta Euroopassa

11.12.2018
Maailmalta
copd astma tabletti
Sairastatko keuhkoahtaumatautia tai astmaa? Ilmoittaudu mukaan Euroopan Allergia- ja hengityselinsairauksien potilasliiton (EFA) tilaamaan tutkimukseen keuhkoahtaumatautia ja astmaa sairastavien elämästä.

Kyselyssä selvitetään sairastavien ihmisten elämään vaikuttavia asioita, kuten tiedonsaantia ja hoitoa. Tutkimuksen avulla terveydenhuolto, tutkijat, rahoittajat sekä päättäjät pystyvät ymmärtämään paremmin COPD- ja astmapotilaiden tilannetta. Kyselyn toteuttaa EFA:n tilauksesta Respondeo Oy.

Tutkimushaastatteluja varten etsitään 110 keuhkoahtaumatautia tai/ja astmaa sairastavaa henkilöä. Tutkimus toteutetaan puhelinhaastatteluna sinulle sopivana ajankohtana marras-joulukuun aikana. Haastattelu kestää noin 30 minuuttia, ja palkkiona osallistujien kesken arvotaan 10 kpl 2:n lipun leffalippupaketteja.

Ilmoittaudu mukaan varaamalla haastatteluaika täällä. Ilmoittautuminen ei velvoita sinua mihinkään, ja voit peruuttaa osallistumisesi milloin haluat. Lisätietoa kyselystä ja tietoturvasta voit lukea täällä.