Keuhkoahtaumataudin omahoidon verkkokurssilla opit huolehtimaan itsestäsi ja läheisistäsi

14.11.2018
Meiltä
Verkkoluento keuhkoahtaumatauti
Verkkoluentosarjassa puhutaan keuhkoahtaumataudista mielen hyvinvoinnin, ravitsemuksen sekä kuntoutuksen ja liikunnan näkökulmasta. Ensimmäinen luento pidetään 14.11., jolloin keuhkosairauksien ja allergologian erikoislääkäri Witold Mazur kertoo hyviä uutisia keuhkoahtaumataudista.

Neljän verkkoluennon sarjassa keuhkoahtaumatautia käsitellään mielen hyvinvoinnin, ravitsemuksen sekä kuntoutuksen ja liikunnan näkökulmasta. Viimeisellä kerralla järjestetään keskusteluilta, jossa voit jakaa kokemuksiasi sairaudesta, hoidosta ja kuntoutuksesta. Ilmoittaudu keskusteluiltaan 10.12. mennessä tästä linkistä. Saat osallistumislinkin sähköpostiisi tapahtumapäivän aamuna. Luentoihin ei tarvitse erikseen ilmoittautua.

Luentojen seuraamiseen tarvitset tietokoneen, tabletin tai mobiililaitteen, jossa on nettiyhteys ja kaiutin. Kaikista luennoista tehdään tallenteet, jotka ovat heti luennon jälkeen katsottavissa Hengitysliiton Youtube-kanavalla.

Voit seurata luentoja  kotikoneellasi yksin tai isommalla porukalla. Luennon jälkeen on mahdollisuus esittää kysymyksiä kirjallisesti chatin kautta.

Luennot alkavat klo 17. Niitä voi seurata livenä osoitteessa http://www.mediaserver.fi/live/hengitysliitto.

Ke 14.11. Hyviä uutisia pelottavasta keuhkoahtaumataudista
keuhkosairauksien ja allergologian erikoislääkäri, osastonylilääkäri Witold Mazur
Luentotallenne on katsottavissa 31.12.2018 saakka.

Ke 21.11. Hyvää keuhkoahtaumatautipäivää! Keuhkoahtaumatauti ja masennus
Kouluttaja, terveydenhoitaja, astmahoitaja Heli Louejoen puheenvuoro keuhkoahtaumataudista ja masennuksesta.

Ke 28.11. Ravitsemus keuhkoahtaumataudissa
ravitsemusterapeutti (laill.), TtM Salla Juselius

Ti 4.12. Keuhkoahtaumataudin omahoito ja sitä tukevat kuntoutuksen keinot, kuntoutusohjaaja Katri Lindberg
Hengitä ja hengästy - liikunnan merkitys keuhkoahtaumataudissa, suunnittelija Veera Farin

To 13.12. Keskusteluilta keuhkoahtaumataudista, Skype for Business.
Ilmoittaudu erikseen 10.12. mennessä tästä linkistä

Tervetuloa mukaan!