Lempeä liike – sisäilmasta sairastavien liikuntaryhmä käynnistyi

1.02.2019
Meiltä
Lempeä liike Hyvinvointia hengittäen
Sisäilmasta oireilevien ja sairastavien Lempeä liike -verkkoliikuntaryhmän ensimmäinen treenitunti on nyt pidetty. Pienten teknisten vaikeuksien jälkeen treenit saatiin vietyä kunnialla päätökseen ja palaute on ollut innostunutta. Ryhmään mahtuu vielä, joten ilmoittaudu mukaan!

Hengitysliitto ja Oulun Seudun Hengitysyhdistys käynnistivät tammikuussa ryhmän, jossa sisäilmasta oireilevat ja sairastavat voivat kokeilla ohjattua kotiharjoittelua verkon välityksellä. Muun muassa joogaa ja pilatesta yhdistävä treenitunti lähetetään livenä verkossa tiistaisin klo 19. Treenitunti on katsottavissa verkkopalvelussa viikon ajan aina seuraavaan treenikertaan saakka. Liikuntakertoja ryhmässä on keväällä yhteensä 18 ja syksyllä 13.

Kotiharjoittelua täydentää vertaisohjattu Facebook-ryhmä, jossa osallistujat voivat keskustella kaikesta harjoitteluun ja hyvinvointiin liittyvästä keskenään sekä liikuntatunteja ohjaavan ammattilaisen kanssa. Ryhmän toimintaperiaatteena on voimavarakeskeisyys. Ryhmän jäsenyyttä voit hakea Facebookissa: Lempeä liike – Hyvinvointia hengittäen (huom. linkki toimii vain, kun olet kirjautuneena Facebookiin).

Kysy lisää järjestöasiantuntija Päivi Suuniitulta, paivi.suuniittu(a)hengitysliitto.fi tai 040 6704870.