Onko Sinulla keuhkoahtaumatauti – saatko riittävästi tietoa sairautesi hoidosta?

6.11.2017
Maailmalta
Henkilö vastaa kyselyyn
Ole hyvä ja vastaa Hannele Siltasen väitöskirjatutkimukseen liittyvään kyselyyn keuhkoahtaumatautia sairastavan tiedontarpeesta ja ohjauksesta.

Teen väitöskirjatutkimusta keuhkoahtaumatautia sairastavien ohjauksesta Tampereen yliopistossa hoitotiede pääaineenani. Pyydän Sinua osallistumaan tutkimukseen, jonka tarkoituksena on selvittää, millaisista asioista keuhkoahtaumatautia sairastavat saavat tietoa ja ohjausta, sekä mistä he toivovat saavansa lisätietoa tai ohjausta koskien sairautensa hoitoa.

Voit osallistua tutkimukseen vastaamalla alla olevasta linkistä avautuvaan kyselyyn. Vastaamiseen kuluu aikaa noin 15-20 minuuttia. Kyselyyn vastataan nimettömästi, eikä Sinun henkilöllisyyttäsi voida tunnistaa tutkimuksen missään vaiheessa. Kyselyn etusivulla on lisää tietoa tästä tutkimuksesta sekä minun yhteystietoni.

Tieto kokemuksistasi, toiveistasi ja tarpeistasi on todella tärkeä, koska se auttaa kehittämään keuhkoahtaumatautia sairastavien omahoidon ohjausta.

Keuhkoahtaumatautia sairastavan tiedontarpeet ja ohjauksen sisältö

Ystävällisin terveisin, Hannele Siltanen