Osallistu kaikille avoimelle Tietoinen hengitys -verkkoluennolle

27.04.2018
Meiltä
Tietoinen hengitys
Oletko sinä tietoinen, miten oma hengityksesi tapahtuu? MediYogaohjaaja Tuija Rantamaa valottaa 2.5. klo 17 alkavalla verkkoluennolla, miten omasta hengitystavasta voi tulla tietoiseksi, ja miten omaa hengitystapaa on mahdollista parantaa. Tule mukaan!

Hengittämiseen kiinnitetään huomiota arjessa harvoin, koska sen ajatellaan sujuvan automaattisesti. Kuitenkin on monia tapoja hengittää. Oletko sinä tietoinen, miten oma hengityksesi tapahtuu? Teemaillan aikana mediYogaohjaaja Tuija Rantamaa valottaa, miten omasta hengitystavasta voi tulla tietoiseksi erilaisissa arkipäivän tilanteissa, ja miten omaa hengitystapaa on mahdollista parantaa. Samalla voi tulla enemmän tietoiseksi omien arkisten valintojen vaikutuksesta elämään ja hyvinvointiin. Hengityksen ongelmat ovat yhteydessä moniin sairauksiin ja oireisiin, kuten ylipainoon, unettomuuteen, kipuihin ja särkyihin sekä verenkierto- ja verenpaineongelmiin. Hengittämistekniikan parantamisella voi saada helpotusta näihin oireisiin.

Osallistu luennolle tästä

Tietoinen hengitys -luento on osa astman omahoidon luentosarjaa. Jo pidettyjen luentojen tallenteet löydät Hengitysliiton YouTube-kanavalla.