Podcastit antavat äänen vertaisille

8.10.2019
Meiltä
Mikrofoni
Hengitysliitto on käynnistänyt aitojen vertaistarinoiden julkaisun podcasteina. Ensimmäisten podcastien aiheina ovat sairastuminen ja naiseus sekä vertaisuus ja kokemustiedon merkitys eri näkökulmista. Voit kuunnella podcasteja Hengitysliiton Youtube-kanavalla.

Minä, nainen -sarjassa kolme upeaa naista keskustelee sairastumisesta ja naiseudesta eri näkökulmista. Ensimmäisen keskustelun aiheena ovat sairastumisen liittyvät tunteet ja ajatukset. Toisessa keskustelussa naiset nostavat pöydälle itsetunnon ja kehonkuvan ja kolmannessa parisuhteen ja muiden ihmissuhteiden merkityksen.

Neljäs podcast käsittelee vertaisuutta ja kokemustiedon merkitystä monelta kantilta. Keskustelijat ovat Hengitysliiton kouluttamia kokemustoimijoita.

Podcastit ovat äänitiedostoja, joita on kätevä kuunnella millä tahansa laitteella, jolla pääsee verkkoon. Löydät podcastit Hengitysliiton Youtube-kanavalta Kokemustietoa ja vertaistarinoita -soittolistalta.