Sanosten verkkojumppa maksutta uusille jäsenille

14.05.2019
Meiltä
Nainen jumppaa matolla
Liittymällä hengitysyhdistyksen jäseneksi pääset osallistumaan neljään ilmaiseen verkkojumppaan.

Hengitysliitto tarjoaa kaikille uusille jäsenille liittymisetuna neljä tasapaino- tai lihaskuntojumppaa. Tasapainojumppa järjestetään torstaisin klo 14.30-15.00 ja lihaskuntojumppa tiistaisin klo 11.00-11.30. Yksi jumppa kestää 30 minuuttia, eli etu sisältää kaiken kaikkiaan 2 tuntia ohjattua jumppaa. Molemmat jumppapaketit ovat 49 euron arvoisia.

Jumpat järjestetään reaaliaikaisesti verkon välityksellä ja niihin voi osallistua joko tabletin tai tietokoneen avulla. Jokaisessa jumpassa on mukana vetäjä, joka opastaa ja motivoi osallistujia.

Näin saat jäsenedun käyttöösi:

1. Liity minkä tahansa hengitysyhdistyksen jäseneksi. Voit liittyä helposti verkossa olevalla liittymislomakkeella.

2. Ota alennuskoodi talteen heti liittymisen jälkeen ilmestyvältä Kiitos liittymisestä -sivulta. Kirjoita koodi ylös, ettei se pääse unohtumaan.

3. Valitse verkkokaupasta osoitteessa https://store.sanoste.fi/fi/ tasapaino- tai lihaskuntojumppa ja sopiva ryhmä. Valitse, milloin haluat aloittaa harrastuksen.

4. Lisää harrastus ostoskoriin ja lunasta se alennuskoodillasi. Tilausvahvistus lähetetään sähköpostiisi.

Ohjaaja soittaa sinulle kuvapuhelun, kun harrastus alkaa.