Sisäilmakeskuksen liiketoiminta saa uuden omistajan

31.10.2017
Meiltä
Sisäilmakeskus
Suomen Sisäilmakeskus Oy on myynyt 31.10.2017 liiketoimintansa Ramboll Finland Oy:lle. Sisäilmakeskus on osa Hengitysliitto-konsernia.

— Rakennusten sisäilman laatu on kansallinen haaste. Osana Rambollia pystymme kehittämään tätä koko rakennusalan yhteistä laatuhaastetta ja tarjoamaan kokonaisvaltaista rakennusterveysalan palvelua, sanoo Suomen Sisäilmakeskus Oy:n toimitusjohtaja Keijo Tolonen.
—  Päätös luopua Sisäilmakeskuksesta ei ollut itsestään selvä. Hyvää sisäilmaa edistävä palvelutoiminta saa nyt kuitenkin paremmat edellytykset kehittyä, ja sitä me Hengitysliitossa pidämme kansallisesti erittäin tärkeänä asiana, kommentoi toiminnanjohtaja Markku Hyttinen.
Suomen Sisäilmakeskus Oy on rakennusterveyden ja sisäilmaston asiantuntija, joka on erikoistunut rakennuksista aiheutuvien terveyshaittojen selvityksiin sekä sisäilmahaittojen kokonaisvaltaiseen ratkaisemiseen. Yrityksellä on 18 asiantuntijaa Helsingissä, Kuopiossa, Lahdessa ja Joensuussa. Yrityksen ydinosaamista ovat muun muassa rakennusten riskiarviot, kuntotutkimukset ja valvonta.

Lisätietoja:
Hengitysliitto ry