Syksyn Hengitys-lehden teema on työperäinen sairastuminen

8.10.2019
Meiltä
Hengitys-lehti 3/2019
Vuoden kolmannesta Hengitys-lehdestä voit lukea rakennusyrittäjä Rainer Qvickströmin tarinan työperäisestä keuhkoahtaumataudista.

Tämän lisäksi lehdestä löytyy tietoa muun muassa terveyden ja hyvinvoinnin tulevaisuudesta, vapaaehtoistoiminnan merkityksestä sekä marjojen ja luontoyhteyden terveysvaikutuksista. Lehti jatkaa myös Elinvoimaiset paikallisyhdistykset -sarjaa, jossa tutustutaan tällä kertaa Etelä-Pirkanmaan Hengitysyhdistyksen aktiiviseen toimintaan.

Hengitys-lehti on hengitysyhdistysten jäsenille ja hengitysterveydestä kiinnostuneille suunnattu lehti, joka ilmestyy 4 kertaa vuodessa.

Hengitys-lehdestä löydät juttuja hengitysterveyden edistämisestä ja hengityssairauksien hoidosta sekä sosiaaliturvasta. Lisäksi jokaisessa numerossa on hengitysairaiden selviytymistarinoita, liikunnallista asiaa sekä vinkkejä jäsenille.

Voit tilata lehden hintaan 35 euroa/vuosikerta tai liittyä hengitysyhdistyksen jäseneksi, jolloin saat lehden kotiisi jäsenetuna. Digi-lehti on luettavissa ilmaiseksi täällä: Hengitys-lehti 3/2019. Samalla voit tutustua myös Hengitys-lehden vanhoihin numeroihin.