Tarjoamme Mopsin käyttäjille MediYoga-verkkokurssin ilmaiseksi

18.05.2018
Meiltä
Tietoinen hengitys
Haluatko kokeilla rauhoittumiseen ja syvähengitykseen perustuvaa MediYogaa kotonasi? Tarjoamme Hengitysliiton mobiilijäsenpalvelu Mopsin käyttäjille Tuija Rantamaan ohjaaman MediYoga-verkkointensiivikurssin ilmaiseksi.

Verkkointensiivikurssi sisältää kymmenen tunnin mittaista MediYoga-harjoituskertaa eli kaikkiaan harjoitusten kesto on yli kymmenen tuntia. Voit katsoa harjoituksia älypuhelimellasi missä vain ja milloin vain! Verkkokurssin vetää MediYoga-ohjaaja Tuija Rantamaa.

Miten pääsen katsomaan MediYogaa?

MediYoga-kurssin löydät Hengitysliiton mobiilijäsenpalvelu Mopsista Jäsenedut -välilehdeltä. Jos sinulla ei vielä ole Mopsia, voit ladata sen älypuhelimesi sovelluskaupasta hakusanalla "Hengitysliiton jäsenpalvelu". Tarkemmat ohjeet Mopsin lataamiseen löydät alla olevasta videosta ja Mopsin esittelysivulta.

Mitä MediYoga on?

MediYoga perustuu syvähengitykseen, rauhoittumiseen ja yksinkertaisiin liikkeisiin, joita pystyvät tekemään myös liikuntarajoitteiset.