Uusia tapoja ilmaista tuki sisäilmasta sairastuneille

4.12.2017
Maailmalta
Käsiä päälleikkäin
Verkosta ja Facebookista löytyy kanavia ja kampanjoita, joilla voi ilmaista tukea sisäilmasta sairastuneille ja edistää heidän asiaansa. Sisäilmasta sairastuneiden ja hengityssairaiden vertaistuki on myös vahvasti esillä Facebookissa.

Yksittäiset sisäilmasta sairastuneet vapaaehtoiset ja vapaaehtoisten ryhmät ovat perustaneet verkkoon ja Facebookiin kanavia ja kampanjoita sisäilmasta sairastuneiden tueksi ja heidän asioidensa edistämiseksi. Tällaisia kanavia ovat muun muassa Facebookissa oleva Yksi niistä sekä verkosta löytyvä Sisäilmasta sairastunut #sisäilmastasairastunut.

Lisäksi Facebookista löytyy useita sisäilmasta sairastuneille ja hengityssairaille tarkoitettuja keskustelu- ja vertaisryhmiä. Niitä on koottu Hengitysliiton sivuille sivulle Facebook- ja muut keskusteluryhmät.

Jos tiedät jonkin hengityssairaille tai sisäilmasta sairastuneille tarkoitetun asiallisen vertaisryhmän, keskustelupalstan tai muun kanavan, voit kertoa siitä meille tiedotus(a)hengitysliitto.fi.