Uusitusta Stumppi.fi:stä tukea savuttomuuteen

3.01.2018
Meiltä
Stumppi screenshot
Stumppi-verkkopalvelu ja neuvontapuhelin ovat tarjonneet tukea tupakoinnin lopettamista koskeviin haasteisiin jo 15 vuoden ajan. Vuodenvaihteessa julkaistu uudistunut Stumppi.fi -verkkosivusto palvelee käyttäjiään entistä paremmin.

Stumppi.fi tarjoaa asiantuntijatietoa savuttomuudesta ja nikotiinituotteiden käytön lopettamisesta. Asiasisältöjä on muokattu käyttäjäpalautteen mukaan.

Lopettamispäätöksen tehneet ja entiset tupakoitsijat saavat halutessaan palvelusta myös vertaistukea. Sivustolla voi joko jättää kysymyksen terveydenhuollon ammattilaisille tupakoimiseen liittyen tai osallistua keskusteluun lopettamisesta sivuston keskustelupalstalla. Myös erilaisten itsearviointiin perustuvien testien ja työkalujen määrää on lisätty.

Käyttäjien suosima keskustelupalsta toimii vielä uudistuksen jälkeenkin palvelun sydämenä. Palstalla käydään vilkkaasti keskustelua tupakoinnista, lipsahduksista selviämisestä, lopettamisesta ja savuttomasta elämästä. Uudistus haluttiinkin toteuttaa yhteisölle mahdollisimman kivuttomasti, jotta keskustelu voisi jatkua mutkattomasti myös uudistetulla sivustolla.

Suurimmat muutokset ovat näkyvissä verkkopalvelun ulkoasussa. Tavoitteena oli tehdä palvelusta entistä selkeämpi, visuaalisempi ja raikkaampi. Voit lähettää palautetta siitä, kuinka tavoitteessa mielestäsi onnistuttiin: tiedotus@hengitysliitto.fi.

Oletko ollut aikaisemmin stumppi.fi:n käyttäjä. Katso ohjeet vanhan käyttäjätunnuksesi palauttamiseksi.