Vaalipaneelissa keskustellaan sisäilmasairaiden yhdenvertaisuudesta

26.03.2019
Maailmalta
Laurea-ammattikorkeakoulun opiskelijat ja Suomen hajuste- ja kemikaaliyliherkät ry järjestävät tänään 26.3.2019 klo 15-20 Laurean Hyvinkään kampuksella vaalipaneelin, jossa keskustellaan sisäilmasairaiden yhdenvertaisuudesta ja asemasta yhteiskunnassa.

Tilaisuudessa käydään vaalikeskustelua valtakunnallisen #sisäilmalupaus -kampanjan teemoista. Kysymyksiä esittävät evankelisluterilaisen kirkon diakoniarahaston, Homepakolaiset ry:n, JUKO ry:n, Mannerheimin lastensuojeluliiton ja OAJ:n edustajat. Paneelin puheenjohtajana toimii sisäilmatutkija, terveysteknikko Elisa Attala. Keskustelemassa ovat vaalipanelistit Otto Andersson (RKP), Johanna Karimäki (Vihr.), Ulla Kaukola (Sdp), Outi Lankia (Kesk.), Leena Meri (PS.), Mika-Erik Walls (Vas.), Olli Polo (Sin.), Kari Tolvanen (Kok.) ja Tiina Tuomela (KD).

Kaikille avoin ja maksuton tapahtuma järjestetään 26.3.2019 klo 15-20 Laurean Hyvinkään kampuksella Rauhala-salissa, osoitteessa Uudenmaankatu 22, 05800 Hyvinkää. Varsinainen vaalikeskustelu alkaa klo 16.10. Tulethan tuoksutta! Tilaisuutta on mahdollista seurata myös streamin välityksellä.