Mies käyttää astmapiippua

Astma-teemaillat 2021

Hengitysliitto järjestää syksyn aikana joukon valtakunnallisia astma-teemailtoja. Tervetuloa vaihtamaan ajatuksia ja kokemuksia aiheesta!

• ti 28.9. klo 10 Astma arjessa: miten se näkyy ja tuntuu sinun elämässäsi tänään? Suljettu keskustelu. Ilmoittaudu mukaan sähköpostitse paivi.suuniittu@hengitysliitto.fi. Saat osallistumislinkin ja ohjeet paluupostissa. Keskustelua ohjaavat verkkovertaisohjaajat Irma Saari ja Jaana Pahkamäki.
  • to 7.10. klo 18.00 Astman monet kasvot. Keskustelua ohjaavat kokemustoimijat Jonna Nurro, Irma Saari ja Krista Ananin.
  • ti 26.10. klo 10 Astma arjessa: miten se näkyy ja tuntuu sinun elämässäsi tänään? Suljettu keskustelu. Ilmoittaudu mukaan sähköpostitse paivi.suuniittu@hengitysliitto.fi. Saat osallistumislinkin ja ohjeet paluupostissa. Keskustelua ohjaavat verkkovertaisohjaajat Irma Saari ja Jaana Pahkamäki.

Astma-teemailtojen esite

Lataa tai tulosta itsellesi esite syksyn astma-teemailloista. Esitteestä löydät kaiken oleellisen tiedon syksyn tapahtumista.

Vertaispuhelin astmaa sairastaville

Vertaispuhelin päivystää keskiviikkoisin kello 9–11 numerossa 044 4077012. Tavoitat puhelinsoitolla juttukaveriksi kokeneen astmaa sairastavan vertaisaktiivin. Vertaispuhelimen päivystyskausi käynnistyy 27.9. ja päättyy 5.12.2021. Soittaminen maksaa vain puhelinverkkomaksun verran. Soittajista ei kerätä henkilötietoja