uniapnea kuvituskuva

Uniapnea-teemaillat 2021

Hengitysliitto järjestää syksyn aikana joukon alueellisia ja valtakunnallisia uniapnea-teemailtoja. Tervetuloa vaihtamaan ajatuksia ja kokemuksia uniapneasta!

Täsmätietoa asiantuntijoilta ja vinkkejä vertaisilta

Hengitysliitto järjestää valtakunnallisia asiantuntijaluentoja ja vertaisiltoja uniapneasta. Valtakunnalliset tapahtumat keskittyvät tietyn alueen vertaistapaamisten sijaan johonkin uniapneaan liittyvään aiheeseen.

• ti 5.10. klo 18 Naisten uniapneailta. Luennoitsijana unihoitaja Armi Luukkonen, Uniapneakonsultointi Armi Luukkonen.

Maakunnalliset vertaistapaamiset

Maakunnallisissa vertaistapaamisissa pääsee jakamaan ajatuksia oman alueen vertaisten kesken. Keskusteluja ohjaa kokemustoimija Krista Ananin. Tapaamisiin osallistuu usein myös asiantuntija, kokemustoimija tai vertaisohjaaja.

• ke 10.11. klo 18 Kainuun uniapneailta I. Keskusteluun osallistuu vertaisohjaajaa Tuula Nygård Kajaanin seudun hengitysyhdistyksestä.

Uniapnea-teemailtojen esite

Lataa tai tulosta itsellesi esite syksyn uniapnea-teemailloista. Esitteestä löydät kaiken oleellisen tiedon syksyn tapahtumista.

Vertaispuhelin uniapneaa sairastaville

Vertaispuhelin palvelee tiistaisin kello 9–11 ja torstaisin kello 15–17 numerossa 044 4077011. Tavoitat puhelinsoitolla juttukaveriksi kokeneen uniapneaa sairastavan vertaisaktiivin. Vertaispuhelimen päivystyskausi käynnistyy 27.9. ja päättyy 5.12.2021. Soittaminen maksaa vain puhelinverkkomaksun verran. Soittajista ei kerätä henkilötietoja.