Jänöjussi kevät kuvituskuva

Kevätkeräys 2021

Elämä voittaa! Osallistu kevätkeräykseen!

Yhä useampi suomalainen on huomannut, että hengitysterveys ei ole itsestäänselvyys. Ilmaston lämpeneminen vaikuttaa sääolojen muuttumisen kautta hengitysterveyteemme ja erityisesti vaikutukset tuntuvat hengityssairailla.

Hengitysliiton perinteinen kevätkeräys on nyt käynnissä. Lahjoittamalla olet mukana tukemassa tärkeää työtä. Julkisen rahoituksen pienentyessä, tarvitsemme yhä enemmän yksityisten lahjoittajien tukea. Ohjausta ja neuvontaa tarvitaan yhä hengitysterveyden ja hengityssairaiden hyvän elämän edistämiseksi.

Osalla keräysvaroista hankitaan myös hengityksen apuvälineitä, joilla helpotetaan eri ikäisten hengityssairaiden arkea ja omahoitoa kotona. Apuvälineet jaetaan tarvitseville pääasiassa yliopisto- ja keskussairaaloiden kautta.

Tukesi tulee todelliseen tarpeeseen. Pienikin lahjoitus on tärkeä ja mahdollistaa Hengitysliiton laajan avun ja tuen tarjonnan.

Valoisa tulevaisuus pilkottaa koronapilvien lomasta kuin keväiset silmut puiden oksilla. Kiitos, että olet mukana auttamassa. Hyvällä hengellä eteenpäin!

Tee lahjoitus verkossa, MobilePayssa lyhytnumeroon 56229 tai perinteisenä tilisiirtona FI22 5780 2420 0023 89. Muista merkitä tilisiirtoon viitenumero 65100. Hengitysliiton keräyslupa: Poliisihallitus 16.12.2020 RA/2020/1623. Keräyslupa on voimassa toistaiseksi.