Andningsförbundet-koncern

Andningsförbundet grundades för att säkra de lungsjukas ställning, vård och rehabilitering samt studie- och arbetsmöjligheter.

Vid sidan av förbundets organisationsverksamhet bildades en läroanstalt, rehabiliteringscenter och sysselsättningsenheter. Andningsförbundet lade sedermera ner sin rehabiliteringsverksamhet, men bedriver fortfarande undervisnings- och sysselsättningsverksamhet. Under årtionden har verksamheten utvidgats så att endast en bråkdel av läroanstaltens studeranden och företagens kunder är andningssjuka eller medlemmar i andningsföreningar. Det är viktigt för Andningsförbundet att måna om att all deras verksamhet präglas av kompetensutveckling och samhällsansvar.

Andningsförbundet i sociala medier

Uni on hyvinvointimme perusta ja sen tärkein tehtävä on ihmisen energiavarastojen täydennys. Uni myös vahvistaa muistiamme. Unessa muistijäljet päivällä omaksutuista asioista painuvat syvemmälle mieleen. Lue lisää uusimmasta Hengitys-lehdestä: https://bit.ly/2GCLP0e

Unen SM-kisat alkavat huomenna torstaina ja mukana on kaksi Yksi elämä -edustajaa: kankaanpääläinen Jani ja helsinkiläinen Pirjo. Pirjo työskentelee henkilöstön hyvinvoinnin parissa ja määrittelee itsensä hyväksi nukkujaksi. Jani taas tekee työtä perheiden parissa ja unelmoi kisan myötä rauhallisesta yöstä hotellissa. Lue lisää Janista https://bit.ly/2ZmYrA2 ja Pirjosta https://bit.ly/2DwrvMh #yksielämä #hyväuni. Hengitysliitto on mukana Yksi elämä -terveystalkoissa.

Onko kodissasi sisäilmaongelma? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Korjausneuvojat neuvovat sinua homevaurioihin, ilmanvaihto-ongelmiin, rakentamiseen ja muihin sisäilma-asioihin liittyvissä kysymyksissä ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.