Finansiering och samarbetspartner

Andningsförbundets verksamhet finansieras på olika sätt: med olika slags bidrag och samarbetsavtal samt genom förbundets egen produkt- och tjänsteförsäljning.

Vid organisationsverksamheten är STEA den viktigaste finansiären. År 2017 fick förbundet 955 000 euro i allmänt bidrag för finansiering av sin verksamhet. Därutöver understödde STEA allokerade projekt med drygt 745 000 euro.. Utbildnings- och kulturministeriet (UKM) stödde verksamheten med 103 000 euro. Organisationsverksamheten finansieras även med förbundets egen medelanskaffning och inkomster av medlemsavgifter. Vi samarbetar även kommersiellt.

Andningsförbundet i sociala medier

Uni on hyvinvointimme perusta ja sen tärkein tehtävä on ihmisen energiavarastojen täydennys. Uni myös vahvistaa muistiamme. Unessa muistijäljet päivällä omaksutuista asioista painuvat syvemmälle mieleen. Lue lisää uusimmasta Hengitys-lehdestä: https://bit.ly/2GCLP0e

Unen SM-kisat alkavat huomenna torstaina ja mukana on kaksi Yksi elämä -edustajaa: kankaanpääläinen Jani ja helsinkiläinen Pirjo. Pirjo työskentelee henkilöstön hyvinvoinnin parissa ja määrittelee itsensä hyväksi nukkujaksi. Jani taas tekee työtä perheiden parissa ja unelmoi kisan myötä rauhallisesta yöstä hotellissa. Lue lisää Janista https://bit.ly/2ZmYrA2 ja Pirjosta https://bit.ly/2DwrvMh #yksielämä #hyväuni. Hengitysliitto on mukana Yksi elämä -terveystalkoissa.

Onko kodissasi sisäilmaongelma? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Korjausneuvojat neuvovat sinua homevaurioihin, ilmanvaihto-ongelmiin, rakentamiseen ja muihin sisäilma-asioihin liittyvissä kysymyksissä ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.