Kontaktuppgifter & förvaltning

tfn 020 757 5000 etunimi.sukunimi(a)hengitysliitto.fi

Åldermansvägen 8

PB 40, 00621 Helsingfors

Hur hitta till centralbyrån:

Från Helsingfors centrum:

• I-närtåget från Järnvägsstationen till Kottby station.
  • Buss 64 från Järnvägsstationen till hållplats Kullatorpsvägen.
  • Buss 69 från Kampen till hållplats Kullatorpsvägen.
  • Även när- och regiontrafikbussar stannar vid Kottby station.

Från flygplatsen:

• P-närtåget från terminal 2 till Kottby station
  • med buss 615 till hållplats Kottby station

Faktureringsuppgifter:

FO-nummer: 0201472-1

Vi önskar att faktureringen sker elektroniskt. Operatör: Basware Förmedlarkod: BAWCFI22 Nätfakturaadress/ EDI-kod: 00370201472110000. Fakturan ska ha beställarens namn och ett kostnadsställe.

Vår faktureringsadress för pappersfakturor är:

Andningsförbundet rf / centralbyrån, PB 389, 90101 Uleåborg

Andningsförbundet i sociala medier

Sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelin palvelee tiistaisin klo 9−12 ja torstaisin klo 16−19 numerossa 044 407 7010. Vertaispuhelin tarjoaa sisäilmasta sairastuneille ja siitä oireileville sekä heidän läheisilleen tukea sisäilmasairauden kanssa elämiseen. Vertaispuhelimessa päivystävät liiton kouluttamat vapaaehtoiset.

Kiinnostaako vapaaehtoistyö? Hae päivystäjäksi sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelimeen: https://bit.ly/2Bjkopt

Hengitysliittoon karttuneen kokemustiedon perusteella monet sisäilmasta oireilevat tai sairastavat ovat saaneet apua joustavista järjestelyistä työelämässä, mutta niiden käyttö on tapauskohtaista ja hyvin sattumanvaraista. Suunnittelija Sari Mäki pohtii blogi-kirjoituksessaan työn muokkaamisen mahdollisuutta sisäilmasta oireilevien ja sairastavien työkyvyn tukemisessa. Lue kirjoitus täällä: https://bit.ly/2V6TUz0

Sosiaaliturvaopas on päivitetty ajan tasalle. Voit tututua ja ladata sen osoitteessa www.sosiaaliturvaopas.fi. Oppaaseen on koottu laajasti tietoa pitkäaikaissairaiden ja vammaisten henkilöiden sosiaaliturvasta ja palveluista. Opas on erinomainen työväline järjestöjen ja sosiaali- ja terveydenhuollon työntekijöille, mutta siitä hyötyvät myös esimerkiksi palveluita tarvitsevat ikääntyneet ihmiset. Lue lisää: https://bit.ly/2BD1ERT