Kontaktuppgifter & förvaltning

tfn 020 757 5000 etunimi.sukunimi(a)hengitysliitto.fi

Åldermansvägen 8

PB 40, 00621 Helsingfors

Hur hitta till centralbyrån:

Från Helsingfors centrum:

• I-närtåget från Järnvägsstationen till Kottby station.
  • Buss 64 från Järnvägsstationen till hållplats Kullatorpsvägen.
  • Buss 69 från Kampen till hållplats Kullatorpsvägen.
  • Även när- och regiontrafikbussar stannar vid Kottby station.

Från flygplatsen:

• P-närtåget från terminal 2 till Kottby station
  • med buss 615 till hållplats Kottby station

Faktureringsuppgifter:

FO-nummer: 0201472-1

Vi önskar att faktureringen sker elektroniskt. Operatör: Basware Förmedlarkod: BAWCFI22 Nätfakturaadress/ EDI-kod: 00370201472110000. Fakturan ska ha beställarens namn och ett kostnadsställe.

Vår faktureringsadress för pappersfakturor är:

Andningsförbundet rf / centralbyrån, PB 389, 90101 Uleåborg

Andningsförbundet i sociala medier

Uni on hyvinvointimme perusta ja sen tärkein tehtävä on ihmisen energiavarastojen täydennys. Uni myös vahvistaa muistiamme. Unessa muistijäljet päivällä omaksutuista asioista painuvat syvemmälle mieleen. Lue lisää uusimmasta Hengitys-lehdestä: https://bit.ly/2GCLP0e

Unen SM-kisat alkavat huomenna torstaina ja mukana on kaksi Yksi elämä -edustajaa: kankaanpääläinen Jani ja helsinkiläinen Pirjo. Pirjo työskentelee henkilöstön hyvinvoinnin parissa ja määrittelee itsensä hyväksi nukkujaksi. Jani taas tekee työtä perheiden parissa ja unelmoi kisan myötä rauhallisesta yöstä hotellissa. Lue lisää Janista https://bit.ly/2ZmYrA2 ja Pirjosta https://bit.ly/2DwrvMh #yksielämä #hyväuni. Hengitysliitto on mukana Yksi elämä -terveystalkoissa.

Onko kodissasi sisäilmaongelma? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Korjausneuvojat neuvovat sinua homevaurioihin, ilmanvaihto-ongelmiin, rakentamiseen ja muihin sisäilma-asioihin liittyvissä kysymyksissä ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.