Kontaktuppgifter & förvaltning

tfn 020 757 5000 etunimi.sukunimi(a)hengitysliitto.fi

Åldermansvägen 8

PB 40, 00621 Helsingfors

Hur hitta till centralbyrån:

Från Helsingfors centrum:

• I-närtåget från Järnvägsstationen till Kottby station.
  • Buss 64 från Järnvägsstationen till hållplats Kullatorpsvägen.
  • Buss 69 från Kampen till hållplats Kullatorpsvägen.
  • Även när- och regiontrafikbussar stannar vid Kottby station.

Från flygplatsen:

• P-närtåget från terminal 2 till Kottby station
  • med buss 615 till hållplats Kottby station

Faktureringsuppgifter:

FO-nummer: 0201472-1

Vi önskar att faktureringen sker elektroniskt. Operatör: Basware Förmedlarkod: BAWCFI22 Nätfakturaadress/ EDI-kod: 00370201472110000. Fakturan ska ha beställarens namn och ett kostnadsställe.

Vår faktureringsadress för pappersfakturor är:

Andningsförbundet rf / centralbyrån, PB 389, 90101 Uleåborg

Andningsförbundet i sociala medier

Tällä viikolla vietetään Yksi elämän univiikkoa. Neuvokkaan perheen verkkosivuilta löytyy näppärä Unipuu, jonka avulla voi jutella lasten kanssa, miksi uni on tärkeää ja mikä auttaa nukkumaan hyvin. Lue lisää: https://bit.ly/2W4YP4c #yksielama #hyväuni. Hengitysliitto on mukana Yksi elämä -terveystalkoissa.

• Facebook : 2610203232341533

Keuhkosairauksien ja allergologian erikoislääkäri Hannu Puolijoen mukaan sisäilmaan liittyvien oireiden epämääräisyys ja moninaisuus tekee syy-seuraus-yhteyksien todentamisesta yksittäisen potilaan kohdalla haastavaa. Muoti-ilmiöön tai luulosairauteen Puolijoki ei tutkitun tiedon tai työkokemuksensa perusteella usko. Jos koko ajan altistuu, kehittyy vaikea astma. Hannu Puolijoen kohdalle on sattunut myös muutamia keuhkorakkulatulehduksia, jotka ovat erittäin ikäviä, vaikeahoitoisia ja invalidisoivia koska ne ovat usein pysyviä juttuja. Lue lisää Yle MOT:n jutusta, jossa käsitellään Parolan kasarmin sisäilmaongelmia: https://bit.ly/2XEwtOF

Hengitysliiton #tuoksutON-kampanja rohkaisee miettimään omaa suhdetta erilaisiin tuoksuihin ja niiden käyttöön. Kun tiedostaa kuinka paljon erilaisia tuoksuja käyttää päivän mittaan ja minkälainen vaikutus niillä voi olla muihin ihmisiin, on helpompi muuttaa tottumuksiaan. Hengitysliiton järjestöjohtaja kertoo kampanjasta lisää Radio Classicin podcastissa: https://bit.ly/2XdZ2lD.

Anna itsellesi tavoitteeksi tehdä joka päivä pieni hyvä teko tai ystävällinen ele. Tutustu Ikäopiston nettisivuilla tehtäviin, joilla voit vahvistaa #mielenhyvinvointi'a: https://bit.ly/2Iyj6ey. Hengitysliitto on Ikäopiston valtakunnallinen yhteistyökumppani. @ikainstituutti

Pääsiäinen tarjoaa tilaisuuden rauhoittua ja viettää aika perheen kanssa. Omaa aikaa ei kuitenkaan tule myöskään unohtaa ja pidempää viikonloppua voi viettää esimerkiksi liikunnan merkeissä. Hengitysliitto toivottaa kaikille rauhallista ja iloista pääsiäistä.