Värden

Andningsförbundets värden är social gemenskap, ansvarsfullhet och likvärdighet.

Med social gemenskap avses att man gör tillsammans och är delaktig. Förbundet och dess lokalföreningar erbjuder möjligheten att vara delaktig och påverka. Att man gör tillsammans skapar och stimulerar samt stärker social gemenskap.

Med ansvarsfullhet avses att kunna förutse, ha snabb reaktionsförmåga och samarbetsvilja. Förbundet arbetar målinriktat och reagerar snabbt på förändringar i sin verksamhetsmiljö. Med sin egen verksamhet stärker förbundet och dess medlemmar samarbetet med förbundets interna och externa partner. Likvärdigheten för människor närmare varandra samt medför att de likvärdiga och erfarenhetskunskap uppskattas. Därför är förbundets verksamhet stimulerande och meningsfull.

Andningsförbundet i sociala medier

Uni on hyvinvointimme perusta ja sen tärkein tehtävä on ihmisen energiavarastojen täydennys. Uni myös vahvistaa muistiamme. Unessa muistijäljet päivällä omaksutuista asioista painuvat syvemmälle mieleen. Lue lisää uusimmasta Hengitys-lehdestä: https://bit.ly/2GCLP0e

Unen SM-kisat alkavat huomenna torstaina ja mukana on kaksi Yksi elämä -edustajaa: kankaanpääläinen Jani ja helsinkiläinen Pirjo. Pirjo työskentelee henkilöstön hyvinvoinnin parissa ja määrittelee itsensä hyväksi nukkujaksi. Jani taas tekee työtä perheiden parissa ja unelmoi kisan myötä rauhallisesta yöstä hotellissa. Lue lisää Janista https://bit.ly/2ZmYrA2 ja Pirjosta https://bit.ly/2DwrvMh #yksielämä #hyväuni. Hengitysliitto on mukana Yksi elämä -terveystalkoissa.

Onko kodissasi sisäilmaongelma? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Korjausneuvojat neuvovat sinua homevaurioihin, ilmanvaihto-ongelmiin, rakentamiseen ja muihin sisäilma-asioihin liittyvissä kysymyksissä ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.