Andningsförbundets medlemstjänst Mopsi

Vid Andningsförbundets mobila medlemstjänst har du alltid med dig de nationella och lokala medlemsförmånerna samt din egen förenings och ditt förbunds evenemang. I medlemstjänsten kan du även läsa förbundets nyheter, uppdatera dina medlemsuppgifter och skicka hälsningar till förbundet. Samtliga rådgivningstelefoner som erbjuds av förbundet är även alltid inom ditt räckhåll.

Andningsförbundets medlemstjänst fungerar med Android 5 eller nyare versioner samt med iOS 9 eller nyare versioner. Android-operativsystemet finns bland annat på Samsung-, Huawei-, LG- och senaste Nokia-telefonerna. iOS-operativsystemet finns på Apple-telefonerna. I de äldre versionerna samt i Windows-telefonerna (Lumia- och gamla Nokia-telefoner) kan du dock ladda ner medlemstjänstens webbläsarversion, som erbjuder precis samma innehåll och tjänster som applikationsversionen. I praktiken kan du alltså använda den mobila medlemstjänsten oavsett om du har en lite äldre eller nyare smarttelefon.

Andningsförbundet i sociala medier