Språk

Sisäilma

Sisäilma-osiossa saat tietoa sisäilma-asioista, sisäilmaongelmista, ilmanvaihdosta sekä kosteus- ja homevaurioiden korjaamisesta.

Kun tutustut näihin sivuihin, muista myös Hengitysliiton muut palvelut:

Hengitysliitossa rakennuksiin ja korjausrakentamiseen liittyviin kysymyksiin ovat erikoistuneet korjausneuvojat, jotka neuvovat maksutta homevaurioihin, ilmanvaihto-ongelmiin, rakentamiseen ja muihin sisäilma-asioihin liittyvissä kysymyksissä.

Lisää tietoja kosteusvaurioista, niiden tutkimisesta ja korjaamisesta löydät Hengitysliiton ylläpitämästä projektisivustosta www.hometalkoot.fi.

Tietoa sisäilmasta sairastumisesta ja siitä, miten sisäilma-asioita selvitetään kotona, työpaikalla, päiväkodissa ja kouluissa löydät Näin selvität sisäilmaongelmia -osiosta.

Sisäilmasta sairastuneita tukee vertaispuhelin

Hengitysyhdistysten vertaistuki homealtistuneille

Klikkaa ja lähetä meille palautetta

Toimintaamme tukee

Tuettu Veikkauksen tuotoilla

Testaa tietosi sisäilmasta

Andningsförbundet i sociala medier

Uni on hyvinvointimme perusta ja sen tärkein tehtävä on ihmisen energiavarastojen täydennys. Uni myös vahvistaa muistiamme. Unessa muistijäljet päivällä omaksutuista asioista painuvat syvemmälle mieleen. Lue lisää uusimmasta Hengitys-lehdestä: https://bit.ly/2GCLP0e

Unen SM-kisat alkavat huomenna torstaina ja mukana on kaksi Yksi elämä -edustajaa: kankaanpääläinen Jani ja helsinkiläinen Pirjo. Pirjo työskentelee henkilöstön hyvinvoinnin parissa ja määrittelee itsensä hyväksi nukkujaksi. Jani taas tekee työtä perheiden parissa ja unelmoi kisan myötä rauhallisesta yöstä hotellissa. Lue lisää Janista https://bit.ly/2ZmYrA2 ja Pirjosta https://bit.ly/2DwrvMh #yksielämä #hyväuni. Hengitysliitto on mukana Yksi elämä -terveystalkoissa.

Onko kodissasi sisäilmaongelma? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Korjausneuvojat neuvovat sinua homevaurioihin, ilmanvaihto-ongelmiin, rakentamiseen ja muihin sisäilma-asioihin liittyvissä kysymyksissä ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.