Språk

Teuvo Moilanen

Teuvo Moilanen on valmistunut kokemusasiantuntijaksi vuonna 2014. esiintyy myös Skypen välityksellä.

Kokemustoimija Teuvo Moilanen

kokemustoimija@hengitysliitto.fi

Motto:

Ratkaisukeskeisesti yhdessä kohti riittävän puhdasta arkea.

Aihepiiri:

Sisäilmasairaus, homeallergia, sisäilmaongelmat, sisäilmaongelma työyhteisössä, hometalo, sisäilmasairaan ratkaisut arjessa, ratkaisut töissä, etätyö, homeeton koti, vertaistukiryhmän toiminta, ratkaisukeskeisyys.

Palvelut:

Luennointi, sisäilmatapahtuman järjestäminen, vertaistukiryhmä, kokemusasiantuntijuuden hyödyntäminen monialaisissa asiantuntijaryhmissä.

Ammattitausta ja osaaminen:

Koulutuskokemus, pedagoginen pätevyys, esiintymiskokemus, julkaistuja artikkeleita eli tekstin tuotto ja ilmaisutaito.

Paikallisyhdistys ja keikkailualue:

Tampereen hengitysyhdistys, 100 km säde Tamreelta tai 90 min junamatka. Mahdollisuus myös Skype-luentoihin.

Kokemus:

Toiminut vuosien ajan Tampereen hengitysyhdistyksen sisäilmasta sairaiden vertaisryhmän ohjaajana. Lukuisia kokemuspuheenvuoroja, mm. Tampereen järjestöpäivässä.

Andningsförbundet i sociala medier

• Facebook : 2841090285919492

Jos lapsesi oireilee sisäilmasta ja kaipaat tukea sekä kuuntelevaa korvaa, soita Vanhempainlinjalle! Puhelimessa sisäilmasta oireilevien lasten vanhemmat voivat purkaa ajatuksiaan luottamuksellisesti. Vanhempainlinja palvelee keskiviikkoisin kello 16–19 numerossa 044 407 7010. Palvelu on maksutonta.

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC

Epäiletkö, että kotonasi on sisäilmaongelma? Tökkiikö kotisi ilmanvaihto? Onko sinulla mielessäsi joku muu sisäilmaan liittyvä kysymys? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Sisäilma-asiantuntijamme neuvovat sinua ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC

Asbestianalyyseihin erikoistunut yritys hakee kauttamme henkilöitä tai heidän läheisiään, jotka ovat altistuneet asbestille tai sairastuneet siitä. Henkilöt esiintyvät valistusvideolla, joka kertoo asbestin vaaroista. Esiintyjille maksetaan korvaus. Lue lisää: https://bit.ly/2Z7ebpJ