Språk

Kirsi Repo

Kirsi Repo on valmistunut kokemusasiantuntijaksi vuonna 2015. Kirsi esiintyy myös Skypen välityksellä.

Kirsi Repo

Kotikunta: Tammela/Kanta-Häme

Keikat: 150 km säteellä Forssan seudulta, Skypellä koko Suomi Yhteystiedot : kirsi.repo@hengitysyhdistys.fi Puh 040 7050 885

Motot: Elä täysillä, koska elät vain kerran.
Jos et koskaan kaadu, et tiedä miltä tuntuu nousta ylös ja jatkaa matkaa.

Olen Hengitysliiton kouluttama kokemustoimija sekä käynyt kokemustoiminnan jatkokoulutuksen ja esiintymiskoulutuksia. Toimin Forssan Seudun Hengitysyhdistyksen sihteerinä ja hoidan myös tiedotustehtäviä sekä toimin vertaisohjaajana. Työurani olen tehnyt autoalalla varaosamyynnin ja huollon asiakaspalvelutehtävissä ja kouluttautunut myös digitaalisen viestinnän datanomiksi. Olen nykyään työkyvyttömyyseläkkeellä keuhkosairauteni takia.

Asun Kanta-Hämeessä Tammelassa. Olen sairastanut astmaa ja harvinaista keuhkosairautta nimeltä bronkiektasia lapsesta asti. Lisäksi diagnooseista löytyy mm. refluksi, migreeni ja II-tyypin diabetes. Ikääkin on  kertynyt jo liki 50v.

Harrastuksista löytyy monen moista. Käsityöt ovat intohimoni, ulkoilen koirieni kanssa paljon luonnossa, käyn live-musiikkikeikoilla, autotapahtumissa, matkustelen ja teen vapaaehtoistyötä. Perheeseeni kuuluu avopuolison ja 15v pojan lisäksi 2 shetlanninlammaskoiraa.

Tarinani on melko pitkä ja monivaiheinen. On ylä- ja alamäkiä ja välillä jopa syviä kuoppia. Mutta aina sieltä matka jatkuu eteenpäin positiivisen ajattelun ja huumorinkin voimalla. Tarinasta pystyn tekemään toivotun pituisen ja kohderyhmä huomioiden painotus tietyissä asioissa.
Tarinasta löytyy selviämistä vaikeistakin asioista ja kriiseistä, koulukiusaamista, masennusta, ruokavalion ja liikunnan voimaa, harrastusten ja läheisten tärkeyttä. Näitä voin painottaa toiveiden mukaan.

Olen kokemustoimijana esiintynyt hoitajaopiskelijoille ja vertaisryhmille. Olen ollut Elävässä kirjastossa kirjana, toimin hyvinvointikuntayhtymämme asiakasraadissa sekä viimeisimpänä Kanta-Hämeen kokemustoimijoiden ohjausryhmässä.

Andningsförbundet i sociala medier

• Facebook : 2841090285919492

Jos lapsesi oireilee sisäilmasta ja kaipaat tukea sekä kuuntelevaa korvaa, soita Vanhempainlinjalle! Puhelimessa sisäilmasta oireilevien lasten vanhemmat voivat purkaa ajatuksiaan luottamuksellisesti. Vanhempainlinja palvelee keskiviikkoisin kello 16–19 numerossa 044 407 7010. Palvelu on maksutonta.

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC

Epäiletkö, että kotonasi on sisäilmaongelma? Tökkiikö kotisi ilmanvaihto? Onko sinulla mielessäsi joku muu sisäilmaan liittyvä kysymys? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Sisäilma-asiantuntijamme neuvovat sinua ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC

Asbestianalyyseihin erikoistunut yritys hakee kauttamme henkilöitä tai heidän läheisiään, jotka ovat altistuneet asbestille tai sairastuneet siitä. Henkilöt esiintyvät valistusvideolla, joka kertoo asbestin vaaroista. Esiintyjille maksetaan korvaus. Lue lisää: https://bit.ly/2Z7ebpJ