Språk

Pirjo Salmela

Pirjo Salmela on valmistunut kokemusasiantuntijaksi vuonna 2015. Pirjo esiintyy myös Skypen välityksellä.

psalmela.salmela7@gmail.com

Motto:

Elämää ei voi jättää elämättä. Olen oireillut tosi kauan homeille tietämättä mistä oireet ovat johtuneet.

Aihepiiri:

Homeen aiheuttamien oireiden kanssa selviytyminen.

Palvelut:

Oman selviytymistarinan luennointi.

Ammattitausta ja osaaminen:

Sihteeri yliopistolla. Junaemäntä.

Paikallisyhdistys ja keikkailualue:

Keski-Suomen hengitysyhdistys, Keski-Suomi, Savo, Pohjanmaa, Skype for Business-koko Suomi

Kokemus:

Yksityisesti ja omassa yhdistyksessä.

Andningsförbundet i sociala medier

• Facebook : 2841090285919492

Jos lapsesi oireilee sisäilmasta ja kaipaat tukea sekä kuuntelevaa korvaa, soita Vanhempainlinjalle! Puhelimessa sisäilmasta oireilevien lasten vanhemmat voivat purkaa ajatuksiaan luottamuksellisesti. Vanhempainlinja palvelee keskiviikkoisin kello 16–19 numerossa 044 407 7010. Palvelu on maksutonta.

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC

Epäiletkö, että kotonasi on sisäilmaongelma? Tökkiikö kotisi ilmanvaihto? Onko sinulla mielessäsi joku muu sisäilmaan liittyvä kysymys? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Sisäilma-asiantuntijamme neuvovat sinua ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC

Asbestianalyyseihin erikoistunut yritys hakee kauttamme henkilöitä tai heidän läheisiään, jotka ovat altistuneet asbestille tai sairastuneet siitä. Henkilöt esiintyvät valistusvideolla, joka kertoo asbestin vaaroista. Esiintyjille maksetaan korvaus. Lue lisää: https://bit.ly/2Z7ebpJ