Språk

Heikki Huotari

Heikki Huotari on valmistunut kokemusasiantuntijaksi 2014.

Kokemustoimija Heikki Huotari

hkhuotari@gmail.com

Motto:

Annetaan hyvän kiertää aina kun siihen on mahdollisuus.

Aihepiiri:

Kuinka sairastuin ja kuinka selvisin.

Palvelut:

Sisäilmatyöryhmässä työskentely ja luennointi.

Ammattitausta ja osaaminen:

Liikenneopettaja.

Paikallinen yhdistys ja keikkailualue:

Etelä-Pohjanmaan hengitysyhdistys, Seinäjoki.

Kokemus:

2014 Happiending tapahtuma Seinäjoki, 2014 Järjestöextriimi Seinäjoki.

Andningsförbundet i sociala medier

Uni on hyvinvointimme perusta ja sen tärkein tehtävä on ihmisen energiavarastojen täydennys. Uni myös vahvistaa muistiamme. Unessa muistijäljet päivällä omaksutuista asioista painuvat syvemmälle mieleen. Lue lisää uusimmasta Hengitys-lehdestä: https://bit.ly/2GCLP0e

Unen SM-kisat alkavat huomenna torstaina ja mukana on kaksi Yksi elämä -edustajaa: kankaanpääläinen Jani ja helsinkiläinen Pirjo. Pirjo työskentelee henkilöstön hyvinvoinnin parissa ja määrittelee itsensä hyväksi nukkujaksi. Jani taas tekee työtä perheiden parissa ja unelmoi kisan myötä rauhallisesta yöstä hotellissa. Lue lisää Janista https://bit.ly/2ZmYrA2 ja Pirjosta https://bit.ly/2DwrvMh #yksielämä #hyväuni. Hengitysliitto on mukana Yksi elämä -terveystalkoissa.

Onko kodissasi sisäilmaongelma? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Korjausneuvojat neuvovat sinua homevaurioihin, ilmanvaihto-ongelmiin, rakentamiseen ja muihin sisäilma-asioihin liittyvissä kysymyksissä ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.