Språk

Teija Huotari

Teija Huotari on valmistunut kokemustoimijaksi 2016. Hän keikkailee myös Skypellä.

Kokemustoimija Teija Huotari

teijahhuotari@gmail.com

Motto:

Totuus voi olla toinen kuin miltä näyttää. Ota selvää. Tutkimatta ei pidä hutkia.

Aihepiiri:

Oikein ajoitetun oikean tiedon merkitys. Nuoruuden tuberkuloosin muistona lievät bronkiektasiat. Astma. Eläköityminen.

Palvelut:

Tarinointia tarpeen mukaan.

Ammattitausta ja osaaminen:

Puuseppäartesaani, kansalaisopiston puutöiden ja huonekalujen entisöinnin ja taideaineiden tuntiopettaja, josta työkyvyttömyyseläkkeellä. Aiemmin toimistoalalla. Harrastuksena luonto ja kulttuuri sekä osallistuminen erilaisiin yhteiskunnallisiin toimintoihin.

Hengitysyhdistys ja keikkailualue:

Kajaanin Seudun Hengitysyhdistys ry, Kainuu lähellä mutta mikä tahansa alue käy kunhan suomenkielellä pärjää.

Kokemus:

Kajaanin Seudun Hengitysyhdistys ry Porinakerho.

Andningsförbundet i sociala medier

• Facebook : 2841090285919492

Jos lapsesi oireilee sisäilmasta ja kaipaat tukea sekä kuuntelevaa korvaa, soita Vanhempainlinjalle! Puhelimessa sisäilmasta oireilevien lasten vanhemmat voivat purkaa ajatuksiaan luottamuksellisesti. Vanhempainlinja palvelee keskiviikkoisin kello 16–19 numerossa 044 407 7010. Palvelu on maksutonta.

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC

Epäiletkö, että kotonasi on sisäilmaongelma? Tökkiikö kotisi ilmanvaihto? Onko sinulla mielessäsi joku muu sisäilmaan liittyvä kysymys? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Sisäilma-asiantuntijamme neuvovat sinua ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC

Asbestianalyyseihin erikoistunut yritys hakee kauttamme henkilöitä tai heidän läheisiään, jotka ovat altistuneet asbestille tai sairastuneet siitä. Henkilöt esiintyvät valistusvideolla, joka kertoo asbestin vaaroista. Esiintyjille maksetaan korvaus. Lue lisää: https://bit.ly/2Z7ebpJ