Språk

Irma Saari

Irma Saari on valmistunut kokemusasiantuntijaksi vuonna 2015. Irma keikkailee myös Skypen välityksellä.

Irma Saari

saari.irma@gmail.com

Motto:

Astma on vain hidaste, ei este. Oman kokemuksen ja sairauden voi kääntää hyödyksi. Minä tiedän, miltä sinusta tuntuu.

Aihepiiri:

Oma tarinani: Minulla on astma, en sairasta. Astma on ollut aina, jo lapsesta asti, allergiapohjaisena. Nykyään olen astman hoitoon erikoistunut farmaseutti. Voin siis puhua sekä vertaisena että ammattilaisena.

Palvelut:

Voin kertoa tarinani lääkäreille, sairaanhoitaja- ja lähihoitajaopiskelijoille ym. Voin myös kertoa astmalääkkeistä ja apuvälineistä. Kouluille ja päiväkodeille voin kertoa aiheesta miten huomioida allerginen/astmaattinen lapsi?

Ammattitausta ja osaaminen:

Farmaseutti, astman hoidon erityispätevyys.

Paikallisyhdistys ja keikkailualue:

Keski-Uudenmaan Hengitysyhdistys, Etelä-Suomi, tarvittaessa myös kauemmaksi.

Kokemus:

Olen kertonut tarinani ja antanut astma-apuväline -esittelyn sairaanhoitajaopiskelijoille. Skype-esiintyminen (oma tarina) Pohjois-Suomeen.

Andningsförbundet i sociala medier

• Facebook : 2841090285919492

Jos lapsesi oireilee sisäilmasta ja kaipaat tukea sekä kuuntelevaa korvaa, soita Vanhempainlinjalle! Puhelimessa sisäilmasta oireilevien lasten vanhemmat voivat purkaa ajatuksiaan luottamuksellisesti. Vanhempainlinja palvelee keskiviikkoisin kello 16–19 numerossa 044 407 7010. Palvelu on maksutonta.

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC

Epäiletkö, että kotonasi on sisäilmaongelma? Tökkiikö kotisi ilmanvaihto? Onko sinulla mielessäsi joku muu sisäilmaan liittyvä kysymys? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Sisäilma-asiantuntijamme neuvovat sinua ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC

Asbestianalyyseihin erikoistunut yritys hakee kauttamme henkilöitä tai heidän läheisiään, jotka ovat altistuneet asbestille tai sairastuneet siitä. Henkilöt esiintyvät valistusvideolla, joka kertoo asbestin vaaroista. Esiintyjille maksetaan korvaus. Lue lisää: https://bit.ly/2Z7ebpJ