Språk

Eija Salo

Eija Salo on valmistunut kokemusasiantuntijaksi vuonna 2015. Eija keikkailee myös Skypellä.

Eija Salo

saloeija@elisanet.fi

Motto:

Vain positiivisella asenteella voi selviytyä!

Aihepiiri:

Voin yhdistää omaan selviytymistarinaani astmasta, allergioista ja atopiasta myös yleistä tietoa hengityssairauksista ja niiden hoidoista. Olen sairastunut jo lapsena. Lisäksi olen altistunut homeille, kemikaaleille ja huonolle sisäilmalle. Olen alun perin koulutukseltani farmaseutti, joka on lisäkouluttanut itseään vuosien varrella todella paljon (mm. astman hoidon erityispätevyys).

Palvelut:

Voin luennoida ja toimia asiantuntijana niin hengityssairauksiin kuin hoitoihinkin liittyen.

Ammattitausta ja osaaminen:

Pitkä kokemus lääkealalta, mm. luennoinut monista eri aihealueista 1980-luvulta lähtien.

Paikallinen yhdistys ja keikkailualue:

Keski-Uudenmaan Hengitysyhdistys, Etelä-Suomi, Skypellä koko Suomi.

Kokemus:

Olen kertonut tarinaani ja luennoinut sairauksista eri yhdistyksille ja järjestöille sekä yleisölle jo ennen varsinaista koulutusta.

Andningsförbundet i sociala medier

Uni on hyvinvointimme perusta ja sen tärkein tehtävä on ihmisen energiavarastojen täydennys. Uni myös vahvistaa muistiamme. Unessa muistijäljet päivällä omaksutuista asioista painuvat syvemmälle mieleen. Lue lisää uusimmasta Hengitys-lehdestä: https://bit.ly/2GCLP0e

Unen SM-kisat alkavat huomenna torstaina ja mukana on kaksi Yksi elämä -edustajaa: kankaanpääläinen Jani ja helsinkiläinen Pirjo. Pirjo työskentelee henkilöstön hyvinvoinnin parissa ja määrittelee itsensä hyväksi nukkujaksi. Jani taas tekee työtä perheiden parissa ja unelmoi kisan myötä rauhallisesta yöstä hotellissa. Lue lisää Janista https://bit.ly/2ZmYrA2 ja Pirjosta https://bit.ly/2DwrvMh #yksielämä #hyväuni. Hengitysliitto on mukana Yksi elämä -terveystalkoissa.

Onko kodissasi sisäilmaongelma? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Korjausneuvojat neuvovat sinua homevaurioihin, ilmanvaihto-ongelmiin, rakentamiseen ja muihin sisäilma-asioihin liittyvissä kysymyksissä ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.