Språk

Timo Koivisto

Timo koivisto on valmistunut kokemusasiantuntijaksi vuonna 2014.

Timo Koivisto

timo.j.koivisto@pp.inet.fi

Motto:

Positiivinen elämänasenne, liikunta on lääke.

Aihepiiri:

Astma ennen ja nyt.

Palvelut:

Astma potilaan näkökulmasta, liikunnan merkitys -luennot.

Ammattitausta ja osaaminen:

Järjestötyö.

Paikallinen yhdistys ja keikkailualue:

Keski-uudenmaan Hengitysyhdistys, Uusimaa.

Kokemus:

Esiintynyt Biomedicumissa 2. vuosikurssin kandeille useampana vuonna.

Andningsförbundet i sociala medier

Uni on hyvinvointimme perusta ja sen tärkein tehtävä on ihmisen energiavarastojen täydennys. Uni myös vahvistaa muistiamme. Unessa muistijäljet päivällä omaksutuista asioista painuvat syvemmälle mieleen. Lue lisää uusimmasta Hengitys-lehdestä: https://bit.ly/2GCLP0e

Unen SM-kisat alkavat huomenna torstaina ja mukana on kaksi Yksi elämä -edustajaa: kankaanpääläinen Jani ja helsinkiläinen Pirjo. Pirjo työskentelee henkilöstön hyvinvoinnin parissa ja määrittelee itsensä hyväksi nukkujaksi. Jani taas tekee työtä perheiden parissa ja unelmoi kisan myötä rauhallisesta yöstä hotellissa. Lue lisää Janista https://bit.ly/2ZmYrA2 ja Pirjosta https://bit.ly/2DwrvMh #yksielämä #hyväuni. Hengitysliitto on mukana Yksi elämä -terveystalkoissa.

Onko kodissasi sisäilmaongelma? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Korjausneuvojat neuvovat sinua homevaurioihin, ilmanvaihto-ongelmiin, rakentamiseen ja muihin sisäilma-asioihin liittyvissä kysymyksissä ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.