Språk

Elisa Tomperi

Elisa Tomperi on valmistunut kokemustoimijaksi 2017.

Motto

Life is like a roadtrip, enjoy each day and don’t carry too much baggage. Liike on lääke.

Aihepiiri

Olen matkustamista ja liikuntaa rakastava nuori nainen, jonka elämään haasteita ovat tuoneet mm. astma, bronkiektasiatauti sekä lisämunuaiskuoren vajaatoiminta. Ammatinvaihto on tullut sairauksien vuoksi ajankohtaiseksi.
Liike on lääke ja vastoinkäymiset tehty voitettaviksi.

Palvelut

Luennointi esim. oppilaitoksissa, koulutustilaisuuksissa, vertaisryhmissä,..

Ammattitausta ja osaaminen

Koulunkäyntiavustaja ja lähihoitaja. Opiskelen merkonomiksi.

Paikallinen yhdistys ja keikkailualue

Oulun seudun Hengitysyhdistys. Pohjois-Suomi ja Lappi.

Kokemus

Näyttöluento Oulun Kumppanuuskeskuksella

Andningsförbundet i sociala medier

Tarvisetko tukea sisäilmasairauden kanssa elämiseen? Soita sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelimeen 044 407 7010 tiistaisin klo 9−12 ja torstaisin klo 16−19. Vertaispuhelin tarjoaa tukea sisäilmasta sairastuneille ja siitä oireileville sekä heidän läheisilleen. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 0,08 € / puhelu + 0,16 € / minuutti.

• Facebook : 2841090285919492

Jos lapsesi oireilee sisäilmasta ja kaipaat tukea sekä kuuntelevaa korvaa, soita Vanhempainlinjalle! Puhelimessa sisäilmasta oireilevien lasten vanhemmat voivat purkaa ajatuksiaan luottamuksellisesti. Vanhempainlinja palvelee keskiviikkoisin kello 16–19 numerossa 044 407 7010. Palvelu on maksutonta.

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC

Epäiletkö, että kotonasi on sisäilmaongelma? Tökkiikö kotisi ilmanvaihto? Onko sinulla mielessäsi joku muu sisäilmaan liittyvä kysymys? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Sisäilma-asiantuntijamme neuvovat sinua ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC

Asbestianalyyseihin erikoistunut yritys hakee kauttamme henkilöitä tai heidän läheisiään, jotka ovat altistuneet asbestille tai sairastuneet siitä. Henkilöt esiintyvät valistusvideolla, joka kertoo asbestin vaaroista. Esiintyjille maksetaan korvaus. Lue lisää: https://bit.ly/2Z7ebpJ