Språk

Jäsentietojen päivitys

Voit päivittää jäsentietosi oman paikallisyhdistyksen tai Hengitysliiton jäsenpalvelun kautta. Mobiilipalvelu "Mopsissa" voit tarkastella ja päivittää jäsentietojasi lähes reaaliajassa.

Jäsenrekisterimme päivittyy Postin osoitepalvelun kautta. Jos muutat, sinun ei tarvitse erikseen tehdä päivitystä jäsentietoihisi. Poikkeuksena henkilöt, jotka ovat tehneet Postille tietojensa luovutuskiellon.

Voit tarkistaa jäsentietosi jäsenpalvelu Mopsin kautta vuonna, jos olet ladannut sen älypuhelimeesi tai tablettiisi.

Kysy lisää:

Jäsenasiainhoitaja Marja Meltti, jasenasiat(a)hengitysliitto.fi

Voit kysyä myös oman yhdistyksesi jäsenasiainhoitajalta.

Andningsförbundet i sociala medier

• Facebook : 2841090285919492

Jos lapsesi oireilee sisäilmasta ja kaipaat tukea sekä kuuntelevaa korvaa, soita Vanhempainlinjalle! Puhelimessa sisäilmasta oireilevien lasten vanhemmat voivat purkaa ajatuksiaan luottamuksellisesti. Vanhempainlinja palvelee keskiviikkoisin kello 16–19 numerossa 044 407 7010. Palvelu on maksutonta.

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC

Epäiletkö, että kotonasi on sisäilmaongelma? Tökkiikö kotisi ilmanvaihto? Onko sinulla mielessäsi joku muu sisäilmaan liittyvä kysymys? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Sisäilma-asiantuntijamme neuvovat sinua ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC

Asbestianalyyseihin erikoistunut yritys hakee kauttamme henkilöitä tai heidän läheisiään, jotka ovat altistuneet asbestille tai sairastuneet siitä. Henkilöt esiintyvät valistusvideolla, joka kertoo asbestin vaaroista. Esiintyjille maksetaan korvaus. Lue lisää: https://bit.ly/2Z7ebpJ