Språk

Facebook- ja muut keskusteluryhmät

Tänne on koottu Facebookista ja verkosta löytyviä hengityssairaille ja sisäilmasta sairastuneille tarkoitettuja vertaisryhmiä ja keskustelupalstoja.

Jos tiedät jonkin aktiivisen ja asiallisen vertaisryhmän tai keskustelupalstan, kerro siitä meille tiedotus(a)hengitysliitto.fi.

Hengitysliitto ei vastaa Stumppi.fi:tä lukuun ottamatta tänne koottujen palstojen sisällöstä eikä moderoinnista.

Harvinaiset hengityssairaudet

ABPA - Allerginen bronkopulmonaalinen aspergilloosi (Facebook)

BPD-lasten vanhemmat (Facebook)

Bronkiektasia vertaistuki (Facebook)

Keuhkosarkoidoosi ja yleissarkoidoosit - vertaistukiryhmä (Facebook)

Team CF Finland - kystinen fibroosi (Facebook)

Keuhkoahtaumatauti

COPD Suomi (Facebook)

Sisäilmasta ja homeesta sairastuneet

HOME sweet HOME -sisäilmatietoa ja vertaistukea (Facebook)

Kuopion seudun homealtistuneet ja sisäilmasta sairastuneet (Facebook)

Pk-seudun sisäilmasairaat (Facebook)

Sisäilmasta sairastuneet ry:n keskustelu (Facebook)

Vihaiset äidit – keskusteluryhmä – Koulujen päiväkotien sisäilma-asioista kiinnostuneille vanhemmille ja lapsen läheisille (Facebook)

Tupakoinnin lopettaminen

Stumppi-keskustelupalsta

Uniapneaa sairastavat

Uniapneaklubi (Kuopio) (Facebook)

Uniapneetikot (Facebook)

Andningsförbundet i sociala medier

Uni on hyvinvointimme perusta ja sen tärkein tehtävä on ihmisen energiavarastojen täydennys. Uni myös vahvistaa muistiamme. Unessa muistijäljet päivällä omaksutuista asioista painuvat syvemmälle mieleen. Lue lisää uusimmasta Hengitys-lehdestä: https://bit.ly/2GCLP0e

Unen SM-kisat alkavat huomenna torstaina ja mukana on kaksi Yksi elämä -edustajaa: kankaanpääläinen Jani ja helsinkiläinen Pirjo. Pirjo työskentelee henkilöstön hyvinvoinnin parissa ja määrittelee itsensä hyväksi nukkujaksi. Jani taas tekee työtä perheiden parissa ja unelmoi kisan myötä rauhallisesta yöstä hotellissa. Lue lisää Janista https://bit.ly/2ZmYrA2 ja Pirjosta https://bit.ly/2DwrvMh #yksielämä #hyväuni. Hengitysliitto on mukana Yksi elämä -terveystalkoissa.

Onko kodissasi sisäilmaongelma? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Korjausneuvojat neuvovat sinua homevaurioihin, ilmanvaihto-ongelmiin, rakentamiseen ja muihin sisäilma-asioihin liittyvissä kysymyksissä ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.