Språk

Facebook- ja muut keskusteluryhmät

Tutustu Facebookista ja verkosta löytyviin hengityssairaille ja sisäilmasta sairastuneille tarkoitettuihin vertaisryhmiin ja keskustelupalstoihin.

Jos tiedät jonkin aktiivisen ja asiallisen vertaisryhmän tai keskustelupalstan, kerro siitä meille tiedotus(a)hengitysliitto.fi.

Hengitysliitto ei vastaa Stumppi.fi:tä lukuun ottamatta tänne koottujen palstojen sisällöstä eikä moderoinnista.

Harvinaiset hengityssairaudet

ABPA - Allerginen bronkopulmonaalinen aspergilloosi (Facebook)

BPD-lasten vanhemmat (Facebook)

Bronkiektasia vertaistuki (Facebook)

Keuhkosarkoidoosi ja yleissarkoidoosit - vertaistukiryhmä (Facebook)

Team CF Finland - kystinen fibroosi (Facebook)

Keuhkoahtaumatauti

COPD Suomi (Facebook)

Sisäilmasta ja homeesta sairastuneet

HOME sweet HOME -sisäilmatietoa ja vertaistukea (Facebook)

Kuopion seudun homealtistuneet ja sisäilmasta sairastuneet (Facebook)

Pk-seudun sisäilmasairaat (Facebook)

Sisäilmasta sairastuneet ry:n keskustelu (Facebook)

Vihaiset äidit – keskusteluryhmä – Koulujen päiväkotien sisäilma-asioista kiinnostuneille vanhemmille ja lapsen läheisille (Facebook)

Tupakoinnin lopettaminen

Stumppi-keskustelupalsta

Uniapneaa sairastavat

Uniapneaklubi (Kuopio) (Facebook)

Uniapneetikot (Facebook)

Andningsförbundet i sociala medier

• Facebook : 2841090285919492

Jos lapsesi oireilee sisäilmasta ja kaipaat tukea sekä kuuntelevaa korvaa, soita Vanhempainlinjalle! Puhelimessa sisäilmasta oireilevien lasten vanhemmat voivat purkaa ajatuksiaan luottamuksellisesti. Vanhempainlinja palvelee keskiviikkoisin kello 16–19 numerossa 044 407 7010. Palvelu on maksutonta.

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC

Epäiletkö, että kotonasi on sisäilmaongelma? Tökkiikö kotisi ilmanvaihto? Onko sinulla mielessäsi joku muu sisäilmaan liittyvä kysymys? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Sisäilma-asiantuntijamme neuvovat sinua ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC

Asbestianalyyseihin erikoistunut yritys hakee kauttamme henkilöitä tai heidän läheisiään, jotka ovat altistuneet asbestille tai sairastuneet siitä. Henkilöt esiintyvät valistusvideolla, joka kertoo asbestin vaaroista. Esiintyjille maksetaan korvaus. Lue lisää: https://bit.ly/2Z7ebpJ