Språk

Pohjoisen porukat opettelevat striimausta

Tiedon ja tapahtumien jakaminen verkossa on jo tuttu juttu. Skype for Business sopii erinomaisesti keskustelutilaisuuksien ja pienten koulutusten jakamiseen. Isommat luennot ja perinteisten kokoustilojen ulkopuolella tapahtuvat aktiviteetit, joissa verkkoyleisö osallistuu vain pikaviestejä kirjoittamalla, on kätevintä jakaa suoraan selaimessa katsottaviksi. Tämä striimaukseksi kutsuttava tekniikka tekee tuloaan pohjoisen aktiivien toimintaan.

Verkkovertaisohjaajat Pirkko Moisio ja Ari Koivunen ovat jo tehneet tuttavuutta laitteiden kanssa. Rakentelemme käyttöohjeita ja ensimmäisiä kokeiluja tositilanteessa tehdään alkuvuodesta. Tekniikan maailmassa meitä opastaa Luovin asiantuntija Reko Tuorila.
Huimia ideoita striimattaviksi tilaisuuksiksi on jo syntynyt läjäpäin. Suunnitteilla on muun muassa medijoogakurssi. Pidämme sinut ajan tasalla uusista mahdollisuuksista!

Andningsförbundet i sociala medier

Uni on hyvinvointimme perusta ja sen tärkein tehtävä on ihmisen energiavarastojen täydennys. Uni myös vahvistaa muistiamme. Unessa muistijäljet päivällä omaksutuista asioista painuvat syvemmälle mieleen. Lue lisää uusimmasta Hengitys-lehdestä: https://bit.ly/2GCLP0e

Unen SM-kisat alkavat huomenna torstaina ja mukana on kaksi Yksi elämä -edustajaa: kankaanpääläinen Jani ja helsinkiläinen Pirjo. Pirjo työskentelee henkilöstön hyvinvoinnin parissa ja määrittelee itsensä hyväksi nukkujaksi. Jani taas tekee työtä perheiden parissa ja unelmoi kisan myötä rauhallisesta yöstä hotellissa. Lue lisää Janista https://bit.ly/2ZmYrA2 ja Pirjosta https://bit.ly/2DwrvMh #yksielämä #hyväuni. Hengitysliitto on mukana Yksi elämä -terveystalkoissa.

Onko kodissasi sisäilmaongelma? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Korjausneuvojat neuvovat sinua homevaurioihin, ilmanvaihto-ongelmiin, rakentamiseen ja muihin sisäilma-asioihin liittyvissä kysymyksissä ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.