Språk

Verkkoryhmä etsii yhdessä hyvän mielen eväitä

Talven hämärät päivät ovat otollista aikaa keskustella elämästä. Mitä tärkeää olen oppinut elämän varrella? Miten voisin säilöä ilon eväitä pahan päivän varalle? Miten hallita harmitusta, kun se tahtoo ottaa ylivallan elämässä?

Tervetuloa vahvistamaan hyvän mielen muskeleita vertaisten kanssa verkossa! Ryhmä käynnistyy 24.1. kello 13 ja kokoontuu kahden viikon välein huhtikuun loppuun asti. Ryhmää ohjaa aluesuunnittelija Päivi Suuniittu.

Osallistumista varten tarvitset tietokoneen, jossa on kamera, nettiyhteyden, toimivan sähköpostiosoitteen ja kuulokkeet. Tavallisissa läppäreissä kamera on vakiovarusteena. Testataan yhteys ennen ensimmäistä tapaamiskertaa. Tekniikkaa ei tarvitse pelätä!

Ilmoittaudu mukaan sähköpostitse osoitteella paivi.suuniittu(a)hengitysliitto.fi.

Andningsförbundet i sociala medier

Uni on hyvinvointimme perusta ja sen tärkein tehtävä on ihmisen energiavarastojen täydennys. Uni myös vahvistaa muistiamme. Unessa muistijäljet päivällä omaksutuista asioista painuvat syvemmälle mieleen. Lue lisää uusimmasta Hengitys-lehdestä: https://bit.ly/2GCLP0e

Unen SM-kisat alkavat huomenna torstaina ja mukana on kaksi Yksi elämä -edustajaa: kankaanpääläinen Jani ja helsinkiläinen Pirjo. Pirjo työskentelee henkilöstön hyvinvoinnin parissa ja määrittelee itsensä hyväksi nukkujaksi. Jani taas tekee työtä perheiden parissa ja unelmoi kisan myötä rauhallisesta yöstä hotellissa. Lue lisää Janista https://bit.ly/2ZmYrA2 ja Pirjosta https://bit.ly/2DwrvMh #yksielämä #hyväuni. Hengitysliitto on mukana Yksi elämä -terveystalkoissa.

Onko kodissasi sisäilmaongelma? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Korjausneuvojat neuvovat sinua homevaurioihin, ilmanvaihto-ongelmiin, rakentamiseen ja muihin sisäilma-asioihin liittyvissä kysymyksissä ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.