Språk

Wellon Joulutarjous

Hengitysliitolla ja Hapella Oy:llä on yhteistyösopimus, jonka avulla hengitysyhdistyksen jäsen saa Hapellan kehittämästä WellO2 hengitysharjoituslaitteesta 15 % jäsenedun hankkiessaan laitteen Hapellan verkkokaupasta shop.wello2.com. Jäsen saa edun syöttämällä koodin tilauksen yhteydessä. Koodin saa Hengitysliitosta Marja Meltiltä, marja.meltti(a)hengitysliitto.fi, p. 040 755 5126.

Koska kaikilla ei ole mahdollisuutta tehdä hankintaa verkkokaupasta, paikallisyhdistys voi auttaa  jäseniään laitteen hankinnassa tekemällä tilauksen tarvittaessa suoraan sähköpostilla asiakaspalvelu(a)wello2.com.

YLIMÄÄRÄINEN JOULUETU

Hapella tarjoaa 15 % alennuksen lisäksi Jouluun saakka ylimääräisen edun:

Kokoamalla yhteisen vähintään 10 laitteen tilauksen Hapella myöntää yhden Wello2-laitteen veloituksetta mukaan joko arvottavaksi tai teemalla ”maksa 10, saat 11”. Hapella madaltaa kynnystä siten, että mikäli yhdistys ei saa kasaan 10 kpl kertaerää, niin 20.12.2017 mennessä kaikki saman yhdistyksen tilaukset lasketaan yhteen, ja ne oikeuttavat yllä mainittuun etuun eli jokaista 10 laitteen yhteismäärää vastaan 1 laite veloituksetta. Laskut voidaan toimittaa jokaiselle tilaajalle erikseen, ja toimitus joko yhtenä lähetyksenä tai jokaiselle jäsenelle erikseen postin kautta.

HINTATIEDOT

WellO2 laite + erillinen nenämaski + mentolirasia (20 kpl) yhteishinta 239 €–15 % = 203,15 €
toimituskulu 4,90/ lähetys (sama hinta määrästä riippumatta).

Lisätietoa Wellosta

Andningsförbundet i sociala medier

Pääsiäinen tarjoaa tilaisuuden rauhoittua ja viettää aika perheen kanssa. Omaa aikaa ei kuitenkaan tule myöskään unohtaa ja pidempää viikonloppua voi viettää esimerkiksi liikunnan merkeissä. Hengitysliitto toivottaa kaikille rauhallista ja iloista pääsiäistä.

Katupöly pöllyää ja siitepölyäkin alkaa olla ilmassa. Hengitysliiton sisäilma-asiantuntijat neuvovat vaihtamaan ilmanvaihdon suodattimet viimeistään nyt, jotta suodattimet kestävät ulkoilman epäpuhtauksien aiheuttaman rasituksen. Lue lisää: https://bit.ly/2GrvJ9E

• Facebook : 2599022076792982

Onko kodissasi sisäilmaongelma? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Korjausneuvojat neuvovat sinua homevaurioihin, ilmanvaihto-ongelmiin, rakentamiseen ja muihin sisäilma-asioihin liittyvissä kysymyksissä ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.

Hengitysliiton mobiilijäsenpalvelu Mopsin kautta saat puhelimesi näytölle muistutuksen Hengitysliiton tulevista tapahtumista. Mopsin jäseneduista löydät myös Tuija Rantamaan MediYoga-verkkointensiivikurssin ja paljon muuta. Mopsin voi ladata iPhone puhelimeen AppStoresta hakusanalla ”Hengitysliitto”. Android-puhelimeen löydät Mopsin GooglePlay-sovelluskaupasta samalla hakusanalla. Lue lisää: https://bit.ly/2GpTRtm

THL uutisoi 10.4. sisäilmakyselyiden käytöstä koulujen sisäilmaongelmien selvittämisessä. Sisäilmakyselyillä saadaan arvokasta tietoa sisäilmaongelman selvittämiseen, mutta korjauspäätöksien tueksi tarvitaan myös rakennusteknisiä tutkimuksia. Hengitysliitto on sitä mieltä, että korjauspäätösten pitää perustua ensisijaisesti tutkittuun tietoon rakennuksen kunnosta. Hengitysliitto näkee, että sisäilmakyselyt ovat tärkeitä, sillä ne ovat ainoa järjestelmällisesti rakennusten käyttäjien oireita kartoittava väline. Hengitysliitto muistuttaa myös, että rakennuksissa oireilevien tilanteeseen on aina kehitettävä selkeitä ratkaisuja. Lue lisää: https://bit.ly/2IACdoe