Språk

Wellon Joulutarjous

Hengitysliitolla ja Hapella Oy:llä on yhteistyösopimus, jonka avulla hengitysyhdistyksen jäsen saa Hapellan kehittämästä WellO2 hengitysharjoituslaitteesta 15 % jäsenedun hankkiessaan laitteen Hapellan verkkokaupasta shop.wello2.com. Jäsen saa edun syöttämällä koodin tilauksen yhteydessä. Koodin saa Hengitysliitosta Marja Meltiltä, marja.meltti(a)hengitysliitto.fi, p. 040 755 5126.

Koska kaikilla ei ole mahdollisuutta tehdä hankintaa verkkokaupasta, paikallisyhdistys voi auttaa  jäseniään laitteen hankinnassa tekemällä tilauksen tarvittaessa suoraan sähköpostilla asiakaspalvelu(a)wello2.com.

YLIMÄÄRÄINEN JOULUETU

Hapella tarjoaa 15 % alennuksen lisäksi Jouluun saakka ylimääräisen edun:

Kokoamalla yhteisen vähintään 10 laitteen tilauksen Hapella myöntää yhden Wello2-laitteen veloituksetta mukaan joko arvottavaksi tai teemalla ”maksa 10, saat 11”. Hapella madaltaa kynnystä siten, että mikäli yhdistys ei saa kasaan 10 kpl kertaerää, niin 20.12.2017 mennessä kaikki saman yhdistyksen tilaukset lasketaan yhteen, ja ne oikeuttavat yllä mainittuun etuun eli jokaista 10 laitteen yhteismäärää vastaan 1 laite veloituksetta. Laskut voidaan toimittaa jokaiselle tilaajalle erikseen, ja toimitus joko yhtenä lähetyksenä tai jokaiselle jäsenelle erikseen postin kautta.

HINTATIEDOT

WellO2 laite + erillinen nenämaski + mentolirasia (20 kpl) yhteishinta 239 €–15 % = 203,15 €
toimituskulu 4,90/ lähetys (sama hinta määrästä riippumatta).

Lisätietoa Wellosta

Andningsförbundet i sociala medier

Tarvisetko tukea sisäilmasairauden kanssa elämiseen? Soita sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelimeen 044 407 7010 tiistaisin klo 9−12 ja torstaisin klo 16−19. Vertaispuhelin tarjoaa tukea sisäilmasta sairastuneille ja siitä oireileville sekä heidän läheisilleen. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 0,08 € / puhelu + 0,16 € / minuutti.

• Facebook : 2841090285919492

Jos lapsesi oireilee sisäilmasta ja kaipaat tukea sekä kuuntelevaa korvaa, soita Vanhempainlinjalle! Puhelimessa sisäilmasta oireilevien lasten vanhemmat voivat purkaa ajatuksiaan luottamuksellisesti. Vanhempainlinja palvelee keskiviikkoisin kello 16–19 numerossa 044 407 7010. Palvelu on maksutonta.

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC

Epäiletkö, että kotonasi on sisäilmaongelma? Tökkiikö kotisi ilmanvaihto? Onko sinulla mielessäsi joku muu sisäilmaan liittyvä kysymys? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Sisäilma-asiantuntijamme neuvovat sinua ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC

Asbestianalyyseihin erikoistunut yritys hakee kauttamme henkilöitä tai heidän läheisiään, jotka ovat altistuneet asbestille tai sairastuneet siitä. Henkilöt esiintyvät valistusvideolla, joka kertoo asbestin vaaroista. Esiintyjille maksetaan korvaus. Lue lisää: https://bit.ly/2Z7ebpJ