Språk

Kokeile MediYogaa verkossa

Haluatko kokeilla uudenlaista joogaa kotonasi? Tänä keväänä se onnistuu! Hengitysliiton pohjoiset verkkoaktiivit tarjoavat hengitysyhdistysten jäsenille kuuden viikon intensiivikurssin MediYogaa.

Kurssi striimataan verkossa, joten voit osallistua missä tahansa. Harjoitukset eivät ole fyysisesti raskaita ja jokainen tekee ne omaa oloaan kuunnellen. Myös istuen harjoittelu onnistuu.

MediYoga-harjoitukset ohjaa Tuija Rantamaa. Kurssiin sisältyy kaksi harjoitusta viikoittain. Harjoituskerrat ovat tunnin mittaisia ja alkavat maanantaisin ja perjantaisin kello 11. Kurssi alkaa maanantaina 12.3.

Ilmoittaudu mukaan lähettämällä sähköposti osoitteeseen pirkko.moisio(a)hengitysyhdistys.fi. Saat paluupostissa toimintaohjeen. MediYogan kevätkurssi on tarkoitettu vain hengitysyhdistysten jäsenille. Osallistuminen on maksutonta.

MediYoga-ohjaaja Tuija Rantamaa (KUVA: Pirkko Moisio)

Andningsförbundet i sociala medier

• Facebook : 2841090285919492

Jos lapsesi oireilee sisäilmasta ja kaipaat tukea sekä kuuntelevaa korvaa, soita Vanhempainlinjalle! Puhelimessa sisäilmasta oireilevien lasten vanhemmat voivat purkaa ajatuksiaan luottamuksellisesti. Vanhempainlinja palvelee keskiviikkoisin kello 16–19 numerossa 044 407 7010. Palvelu on maksutonta.

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC

Epäiletkö, että kotonasi on sisäilmaongelma? Tökkiikö kotisi ilmanvaihto? Onko sinulla mielessäsi joku muu sisäilmaan liittyvä kysymys? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Sisäilma-asiantuntijamme neuvovat sinua ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC

Asbestianalyyseihin erikoistunut yritys hakee kauttamme henkilöitä tai heidän läheisiään, jotka ovat altistuneet asbestille tai sairastuneet siitä. Henkilöt esiintyvät valistusvideolla, joka kertoo asbestin vaaroista. Esiintyjille maksetaan korvaus. Lue lisää: https://bit.ly/2Z7ebpJ