Språk

Tarjoamme Mopsin käyttäjille MediYoga-verkkokurssin ilmaiseksi

Hengitysliiton mobiilijäsenpalvelu Mopsi on otettu innostuneesti vastaan. Sen on ladannut omaan älypuhelimeensa jo lähes 800 jäsentä. Nyt tarjoamme uutena jäsenetuna kaikille Mopsin käyttäjille Tuija Rantamaan ohjaaman MediYoga-verkkointensiivikurssin. Verkkointensiivikurssi sisältää kymmenen tunnin mittaista MediYoga-harjoituskertaa. Löydät kurssin Mopsista Jäsenedut -välilehdeltä.

Jos sinulla ei vielä ole Mopsia, voit ladata sen älypuhelimesi sovelluskaupasta hakusanalla "Hengitysliiton jäsenpalvelu". Tarkemmat ohjeet Mopsin lataamiseen löydät Mopsin esittelysivulta.

Jos et onnistunut asentamaan Mopsia tai jos sinulla on ongelmia sen käyttämisessä, voit olla yhteydessä projektitiedottaja Sampsa Stormbomiin. Sampsan tavoitat Hengitysliiton puhelinvaihteen kautta 020 757 5000.

Andningsförbundet i sociala medier

"Samalla kun olen jakanut tarinaani muille, olen käsitellyt omaa sairauttani", Hengitysliiton vertaistoiminnassa mukana oleva Ari kertoo uudessa podcastissa.

Vertaiset ovat oman sairauskokemuksensa asiantuntijoita. "En ole terveydenhuollon ammattilainen, mutta minä voin jakaa arjen vinkkejä muille. Ei ole varmaa, toimivatko minun vinkkini, mutta niistä saattaa aueta uusia näkökulmia", Ari sanoo.

Helena kertoo: "Hengitysliiton vertaistoiminnan avulla sain tietää, että jossakin on joku toinen ihminen, jolla on samanlainen elämäntilanne."

Kuuntele YouTubesta Arin ja Helenan keskustelu: https://bit.ly/2RSU1xJ. Voit kuunnella podcastin eli äänitiedoston millä tahansa laitteella, jossa on internetyhteys.

Kuuntele samalla aikaisemmat 3 podcastia, jotka kertovat vertaiskokemuksesta naisen näkökulmasta. Keskustelijat ovat Hengitysliiton kouluttamia kokemustoimijoita. Lue lisää vertaistoiminnasta:

"Minä olen sitkiä ihiminen."Pitkäaikaissairaus on opettanut paitsi sitkeyttä, myös armollisuutta itseä kohtaan, Elisa kertoo Hengitysliiton podcastissa.

Hengitysliiton 3-osainen kuuntelusarja kertoo naisen elämästä sairauden kanssa:
    Miten kehon muutokset vaikuttavat naiseuteen? Muuttaako sairaus vahvemmaksi? Mikä auttaa vaikeina hetkinä, kun happi meinaa loppua?

Hengitysliiton Minä, nainen -kuuntelusarjassa eli podcastissa kolmikymppiset Elisa ja Pirkko keskustelevat 64-vuotiaan Eevan kanssa naisen elämästä pitkäaikaissairauden kanssa. Keskustelijat ovat Hengitysliiton kouluttamia kokemustoimijoita.

Kuuntele kaikki 3 podcastia Hengitysliiton YouTube-kanavalla: https://bit.ly/2Lv1KAR
    Podcastit ovat äänitiedostoja, joita voi kuunnella millä tahansa älylaitteella.