Språk

Liikuntakoulutukset 2019

Hengitysliitto, Aivoliitto, Diabetesliitto, Sydänliitto ja Syöpäjärjestöt järjestävät yhteistyössä liikuntakoulutuksia ympäri Suomea.

Voimaa ja tasapainoa yhdistysväelle –ohjaajakoulutukset vuonna 2019

Sisältö: Vinkkejä voimaa ja tasapainoa edistävän liikunnan ohjaamiseen.

Kohderyhmä: Voimaa ja tasapainoa edistävän liikunnan ohjaamisesta yhdistyksessä kiinnostuneet henkilöt. Sopii liikunnan vertaisohjaajille.

Osallistumismaksu: 30 €/hlö. Materiaalipaketille erillinen hinta.

Hämeenlinna 12.3.                     Sydänliiton koulutukset Hakusana: voimaa

Lappeenranta 19.9.                    Sydänliiton koulutukset Hakusana: voimaa, lisätietoa huhtikuussa

Turku 7.9.                                     Voimaa ja tasapainoa Aivoliitto

Kajaani 14.9.                                Voimaa ja tasapainoa Aivoliitto

Liikkuva yhdistys –treffit vuonna 2019

Sisältö: Liikkuva yhdistys – treffeillä pääset jakamaan hyviä kokemuksiasi ja tapaamaan toisia liikuttajia. Pääset tutustumaan useamman yhdistyksen liikuntatoimintaan ja saamaan ideoita oman yhdistyksenne liikunnan tukemiseen. Treffien teemoina ovat mm. oman yhdistyksen liikuntatoiminnan itsearviointi, liikunnan markkinointi ja varainhankinta.

Kohderyhmä: Yhdistyksien liikuntavastaavat, hallitusten jäsenet ja muut liikuntatoiminnan kehittämisestä kiinnostuneet.

Osallistumismaksu: 30 €/hlö

Lahti 21.9. ja Oulu 9.11
Sydänliiton koulutukset Hakusana: Liikkuva yhdistys -treffit,

Liikkeelle tuolilla –tuolijumpan ohjaajakoulutukset vuonna 2019

Sisältö: Uusia vinkkejä tuolijumpan ohjaamiseen

Kohderyhmä: Tuolijumpan ohjaamisesta yhdistyksessä kiinnostuneet henkilöt. Sopii liikunnan vertaisohjaajille.

Hinta Osallistumismaksu 30 €/hlö.

Seuraavat tuolijumppakoulutukset vuonna 2020

Andningsförbundet i sociala medier