Språk

Veljesharju

Rajattomasti mahdollisuuksia keskellä kauneinta luontoa. Onko yrityksesi tulevaisuus täällä? The sky is the limit for opportunities. Is your companys future located in Veljesharju?

Veljesharjun alue on myynnissä. Kiinnostuitko? Ota yhteys toiminnanjohtaja Markku Hyttinen p. 040 516 3641, etunimi.sukunimi@hengitysliitto.fi
Veljesharju area is for sale. For further information please contact Executive Director, mr. Markku Hyttinen +358 40 516 3641 and forename.surname@hengitysliitto.fi

Lataa esite Veljesharjun alueesta

Read more about Veljesharju in Chinese

Read more about Veljesharju in English

Veljesharjun alue sijaitsee Pohjois-Karjalassa, Liperin kunnan Käsämässä. Yhteydet alueelle ovat toimivat: ajomatkaa valtatietä 9 (E63) Joensuun keskustaan on n. 20 kilometriä ja lentokentälle n. 10 km. Alue muodostaa ainutlaatuiset puitteet palveluliiketoiminnalle ja kiinteistösijoittajille. Vehreää mäntymetsämaisemaa halkoo hykevä harju. Viinijärven vesistö ja lammet ovat uimakelpoisia. Rauhallisen tunnelman takaa aluetta reunustava vaaramaisema.

Veljesharjun alue sisältää useita arkkitehtuurisesti merkittäviä rakennuksia sekä monipuoliseen harrastustoimintaan soveltuvia erilaisia harrastus- ja liikuntapaikkoja. Veljesharjun alueelle soveltuviin toimintakonsepteihin kuuluvat matkailu-, luontoliikunta- ja virkistyspalvelut sekä yritys- ja koulutuspalvelut.

• Yritystoiminnan aloittaminen alueella ei vaadi suuria investointeja uudisrakennuksiin.
  • Alue tarjoaa erinomaiset puitteet luonnon helmassa hiljentymiseen.
  • Alue tarjoaa monimuotoiset puitteet erilaisille liikunta-aktiviteeteille.

Andningsförbundet i sociala medier

"Samalla kun olen jakanut tarinaani muille, olen käsitellyt omaa sairauttani", Hengitysliiton vertaistoiminnassa mukana oleva Ari kertoo uudessa podcastissa.

Vertaiset ovat oman sairauskokemuksensa asiantuntijoita. "En ole terveydenhuollon ammattilainen, mutta minä voin jakaa arjen vinkkejä muille. Ei ole varmaa, toimivatko minun vinkkini, mutta niistä saattaa aueta uusia näkökulmia", Ari sanoo.

Helena kertoo: "Hengitysliiton vertaistoiminnan avulla sain tietää, että jossakin on joku toinen ihminen, jolla on samanlainen elämäntilanne."

Kuuntele YouTubesta Arin ja Helenan keskustelu: https://bit.ly/2RSU1xJ. Voit kuunnella podcastin eli äänitiedoston millä tahansa laitteella, jossa on internetyhteys.

Kuuntele samalla aikaisemmat 3 podcastia, jotka kertovat vertaiskokemuksesta naisen näkökulmasta. Keskustelijat ovat Hengitysliiton kouluttamia kokemustoimijoita. Lue lisää vertaistoiminnasta:

"Minä olen sitkiä ihiminen."Pitkäaikaissairaus on opettanut paitsi sitkeyttä, myös armollisuutta itseä kohtaan, Elisa kertoo Hengitysliiton podcastissa.

Hengitysliiton 3-osainen kuuntelusarja kertoo naisen elämästä sairauden kanssa:
    Miten kehon muutokset vaikuttavat naiseuteen? Muuttaako sairaus vahvemmaksi? Mikä auttaa vaikeina hetkinä, kun happi meinaa loppua?

Hengitysliiton Minä, nainen -kuuntelusarjassa eli podcastissa kolmikymppiset Elisa ja Pirkko keskustelevat 64-vuotiaan Eevan kanssa naisen elämästä pitkäaikaissairauden kanssa. Keskustelijat ovat Hengitysliiton kouluttamia kokemustoimijoita.

Kuuntele kaikki 3 podcastia Hengitysliiton YouTube-kanavalla: https://bit.ly/2Lv1KAR
    Podcastit ovat äänitiedostoja, joita voi kuunnella millä tahansa älylaitteella.