Språk

Tärkeintä on lähteminen – vähintään kerran päivässä!

Lokakuussa siirrytään talviaikaan. Käytä kellojensiirron tuoma ylimääräinen tunti liikuntaan!

Hengitysliiton ja Apteekkariliiton ja Liikkuva Aikuinen -ohjelman kampanja kannustaa hengityssairaita, heidän läheisiään ja hengitysterveydestään kiinnostuneita ihmisiä käyttämään talviajan tuoma lisätunti liikuntaan ja omasta terveydestä huolehtimiseen.

Tärkeintä on lähteminen – vähintään kerran päivässä!

LÄHTÖPISTEKORTTI KERÄÄ LÄHTÖPISTEITÄ –  JA VOITA LIIKUNNALLINEN PALKINTO! Voit osallistua arvontaan, kun olet kerännyt 30 lähtöpistettä marraskuun aikana. Osallistu arvontaan 12.12. mennessä osoitteessa: hengitysliitto.fi/ tarkeintaonlahteminen   LÄHTÖPISTEKORTTI KERÄÄ LÄHTÖPISTEITÄ –  JA VOITA LIIKUNNALLINEN PALKINTO! Voit osallistua arvontaan, kun olet kerännyt 30 lähtöpistettä marraskuun aikana. Osallistu arvontaan 12.12. mennessä osoitteessa: hengitysliitto.fi/ tarkeintaonlahteminen     LÄHTÖPISTEKORTTI KERÄÄ LÄHTÖPISTEITÄ –  JA VOITA LIIKUNNALLINEN PALKINTO! Voit osallistua arvontaan, kun olet kerännyt 30 lähtöpistettä marraskuun aikana. Osallistu arvontaan 12.12. mennessä osoitteessa: hengitysliitto.fi/ tarkeintaonlahteminen

Avaa lähtöpistekortti klikkaamalla kuvaa.

Tärkeintä on lähteminen - vähintään kerran päivässä -kampanjan juliste. Julisteessa vanhempi mies- ja naispiirroshahmo pyöräilemässä sateessa.

Klikkaa kuvaa ja tallenna juliste koneellesi.