Språk

Tärkeintä on lähteminen – vähintään kerran päivässä!

Lokakuussa siirrytään talviaikaan. Käytä kellojensiirron tuoma ylimääräinen tunti liikuntaan!

Hengitysliiton ja Apteekkariliiton ja Liikkuva Aikuinen -ohjelman kampanja kannustaa hengityssairaita, heidän läheisiään ja hengitysterveydestään kiinnostuneita ihmisiä käyttämään talviajan tuoma lisätunti liikuntaan ja omasta terveydestä huolehtimiseen.

Tärkeintä on lähteminen – vähintään kerran päivässä!

LÄHTÖPISTEKORTTI KERÄÄ LÄHTÖPISTEITÄ –  JA VOITA LIIKUNNALLINEN PALKINTO! Voit osallistua arvontaan, kun olet kerännyt 30 lähtöpistettä marraskuun aikana. Osallistu arvontaan 12.12. mennessä osoitteessa: hengitysliitto.fi/ tarkeintaonlahteminen   LÄHTÖPISTEKORTTI KERÄÄ LÄHTÖPISTEITÄ –  JA VOITA LIIKUNNALLINEN PALKINTO! Voit osallistua arvontaan, kun olet kerännyt 30 lähtöpistettä marraskuun aikana. Osallistu arvontaan 12.12. mennessä osoitteessa: hengitysliitto.fi/ tarkeintaonlahteminen    LÄHTÖPISTEKORTTI KERÄÄ LÄHTÖPISTEITÄ –  JA VOITA LIIKUNNALLINEN PALKINTO! Voit osallistua arvontaan, kun olet kerännyt 30 lähtöpistettä marraskuun aikana. Osallistu arvontaan 12.12. mennessä osoitteessa: hengitysliitto.fi/ tarkeintaonlahteminen

Klikkaa haluamaasi lähtöpistekorttia ja tulosta se itsellesi!

Osallistu arvontaan

Sininen Jopo-polkupyörä
Media Folder:

Voit osallistua Jopo-pyörän arvontaan, kun olet kerännyt 30 lähtöpistettä marraskuun aikana. Lähtöpisteen saat, kun lähdet liikkumaan!

Osallistu arvontaan 12.12. mennessä täyttämällä yhteystietosi verkkolomakkeella. Onnea arvontaan!

Arvonnan säännöt:

1. Arvonnan järjestäjä: Hengitysliitto ry, Y-tunnus 0201472-1
  2. Arvontaan voivat osallistua kaikki täysi-ikäiset 30 lähtöpistettä keränneet ja Hengitysliiton verkkosivustolle 12.12.2020 mennessä lähtöpisteensä ja yhteystietonsa ilmoittaneet henkilöt. Arvontaan voi osallistua vain kerran.
  3. Kaikkien 12.12.2020 mennessä lähtöpisteensä ilmoittaneiden kesken arvomme yhden (1 kpl) Jopo-polkupyörän. Hengitysliitto ry maksaa arpajaisveron. Palkintoa ei voi muuttaa rahaksi tai muuksi tavaraksi.
  4. Osallistuminen ei edellytä hengitysyhdistyksen jäsenyyttä.
  5. Hengitysliiton henkilökunnalla tai heidän perheenjäsenillään ei ole osallistumisoikeutta arvontaan.
  6. Arvomme palkinnon 14.12.2020
  7. Voittajalle ilmoitamme henkilökohtaisesti puhelimitse tai sähköpostitse viimeistään 15.12.2020. Mikäli palkinnon voittajaa ei tavoiteta 10 päivän kuluessa valinnasta, palkinto voidaan arpoa uudelleen.
  8. Arvontaan osallistumisen yhteydessä annettuja henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti.