Omaisten jaksaminen

Vastuuhenkilö:
Pirkko Moisio, p. 044 407 7054
Kuvaus:

Läheisen vakava sairastuminen tuo elämään haasteita ja arjen muutoksia, joita ei ole osattu etukäteen suunnitella. Tunteet vaihtelevat laidasta laitaan ja välillä tuntuu, ettei omaa aikaakaan enää ole. Voimavarat saattavat käydä vähiin. Jokaisen elämäntilanne on omanlaisensa, eivätkä kaikki kohtaa samoja huolia tai koe samoja tunteita. Tule kuulemaan miten ja miksi omasta jaksamisesta ja hyvinvoinnista kannattaa pitää huolta. Aiheesta puhumassa toimintaterapeutti ja seksuaalineuvoja Maaret Meriläinen.

Lisätietoja:

Osallistumista varten tarvitset läppärin tai muun älylaitteen, jossa on nettiyhteys ja äänilaite. Paras osallistumiskokemus syntyy kuulokemikrofonin avulla. Sellaisen saat marketista kohtuuhintaan.

Pääset mukaan keskusteluihin klikkaamalla tilaisuuden osallistumislinkkiä https://bit.ly/2PWv04u

Ensimmäisellä Teams-osallistumiskerralla ohjelma asentaa koneellesi pienen sovelluksen. Varaa siis hiukan aikaa kokoukseen liittymiselle ja yhteyden testaamiselle. Voit yhtä hyvin testata linkkiä vaikka heti. Kun liityt kokoukseen, osallistujanimeksi riittää etunimesi. Kirjallinen liittymisohje löytyy täältä https://bit.ly/2YKzW03