Pelaa liikkuen - vinkkipäivä

28.11.2020 -
12:00 till 15:30
Paikka:

Oulu, Kauppakeskus Valkea, 4krs. Kokous- ja juhlatilat. Isokatu 25.

Järjestäjä:
Hengitysliitto ry
Vastuuhenkilö:
Veera Farin, veera.farin@hengitysliitto.fi, 044 4077020
Viimeinen ilmoittautumispäivä:
13.11.2020
Kuvaus:

Tule mukaan pelaamaan tuttuja lautapelejä liikunnallisina versioina. Iltapäivän aikana kokeilemme, millaista on toimia itse pelinappulana ja miten näitä pelejä voi toteuttaa yhdistysten tilaisuuksissa. Esimerkkejä liikunnallisista lautapeleistä ovat mm. Kimble, muistipeli ja ristinolla. Pelit on mahdollista toteuttaa sekä yhdistysten tavallisissa kokoontumistiloissa että ulkona. Koulutuksessa pelaamme sisätiloissa.
Tavoitteena on saada ideoita liikunnallisen toiminnan sisällyttämiseksi esim. yhdistysten jäsentilaisuuksiin. Pelien toteuttaminen ei vaadi erillistä liikuntatilaa tai -varustusta. Koulutukseen kannattaa varautua mukavilla vaatteilla pelihetkiä varten. Huom! Mikäli koronan takia ei saa kokoontua, koulutus järjestetään ulkona tai webinaarina verkossa.

Lisätietoja:

Kohderyhmä Koulutus on tarkoitettu paikallisyhdistysten liikunnallisesta toiminnasta kiinnostuneille jäsenille ja liikunnan vertaisohjaajille.

Ilmoittautuminen 13.11. mennessä verkkolomakkeella: https://link.webropolsurveys.com/S/C20A731C11ECB8DF

Pelaa liikkuen -vinkkipäivä
12.00 Tervetuloa, tutustuminen, käytännön asiat