Pelaa liikkuen -vinkkipäivä

07.11.2020 -
12:00 till 15:30
Paikka:

Hotelli Kimmeli, Itäranta 1 Joensuu.

Järjestäjä:
Hengitysliitto ry
Vastuuhenkilö:
virve.laivisto@cancer.fi
Viimeinen ilmoittautumispäivä:
22.10.2020
Kuvaus:

Syöpäjärjestöjen järjestämä koulutus, jonne hengitysyhdistysten liikunnasta kiinnostuneet jäsenet ja mm. liikunnan vertaisohjaajat ovat tervetulleita.

Tule mukaan pelaamaan tuttuja lautapelejä liikunnallisina versioina. Iltapäivän aikana kokeilemme, millaista on toimia itse pelinappulana ja miten näitä pelejä voi toteuttaa yhdistysten tilaisuuksissa. Vinkkipäivillä tutustumme neljään eri peliin (Kimble, Afrikan tähti, muistipeli ja ristinolla) ja niiden sovellusmahdollisuuksiin sekä pelaamme pelejä itse. Pelit on mahdollista toteuttaa sekä yhdistysten tavallisissa kokoontumistiloissa että ulkona.

Koulutus on tarkoitettu paikallisyhdistysten liikunnallisesta toiminnasta kiinnostuneille jäsenille. Tavoitteena on saada ideoita liikunnallisen toiminnan sisällyttämiseksi esim. yhdistysten jäsentilaisuuksiin. Pelien toteuttaminen ei vaadi erillistä liikuntatilaa tai -varustusta. Koulutukseen kannattaa varautua mukavilla vaatteilla pelihetkiä varten.

Ilmoittautuminen 22.10.2020 mennessä.

Lisätietoja:

Päivän ohjelma:
12.00 Tervetuloa, tutustuminen, käytännön asiat 12.50 Muistipeli
13.20 Kahvitauko
13.40 Kimble
14.20 Afrikan tähti
15.00 Tunnelmat, kokemukset ja loppukeskustelu
15.30 Kotimatkalle

Lisätiedot: Suomen Syöpäyhdistyksen kehittämispäällikkö Virve Laivisto, virve.laivisto@cancer.fi, puh 0505882700 tai Mira Kostamo, mira.kostamo@pokali.fi puh 050 307 8152 (kouluttaja).

Tulethan koulutukseen tuoksutta ja terveenä.