Aktiivisuuden ja levon tasapaino koronan jälkeen

Ajankohta: 31.08.2023 klo 18:00 – 19:00

Paikka: Microsoft Teams

Järjestäjä: Hengitysliitto

Vastuuhenkilö: Kiti Haukilahti, puhelin 044 407 7052, kiti.haukilahti@hengitysliitto.fi

Pitkittynyt koronaoireilu voi vaikuttaa rasituksensietoon ja voimavaroihin arjessa. Tällöin on hyvä kiinnittää huomiota arjen kuormituksen hallintaan ja palautumiseen.

Luennolla esitellään muun muassa pacing-menetelmä, jonka avulla voit rytmittää kuormitusta ja lepoa arjessasi. On tärkeää huomioida, että heikentynyt rasituksensieto voi johtua useasta eri tekijästä, joten asiaa kannattaa aina selvittää terveydenhuollossa.

Asiantuntija Herkko Ryynänen, Filha ry, Koronasta kuntoon -hanke 2022–2024.

Voit jättää kysymyksen luennoitsijalle ennen luentoa ja luennon aikana verkkolomakkeella. Teamsin keskustelupalsta ei ole käytössä tilaisuuden aikana.

Näin pääset osallistumaan

Pääset mukaan klikkaamalla osallistumislinkkiä.

Kun liityt, osallistujanimeksi riittää etunimesi.

Tarvitset osallistumista varten älylaitteen, jossa on nettiyhteys ja äänilaite, mieluiten kuulokemikrofoni.
Voit ladata Teams-sovelluksen laitteellesi tai osallistua keskusteluun selaimella. Teamsia tukevia selaimia ovat Microsoft Edge ja Chrome. Ohje Teamsin lataamiseen ja liittymiseen.

Jos osallistut verkkokeskusteluun ensimmäistä kertaa, varaa hiukan aikaa yhteyden luomiseen ja testaamiseen.

Tilaisuutta ei tallenneta.