Elämää uniapnean kanssa Lapin malliin

Miten sote-uudistus muuttaa uniapneaa sairastavan asiointia Lapissa? Miten sinä pärjäät uniapneasi omahoidon kanssa? Tervetuloa keskustelemaan ja jakamaan vinkkejä!

Ajankohta: 19.04.2023 klo 18:00 – 19:30

Paikka: Microsoft Teams, etäkatsomot Kemissä, Rovaniemellä ja Ivalossa

Järjestäjä: Länsi-Lapin, Napapiirin ja Pohjois-Lapin hengitysyhdistykset, Hengitysliitto

Vastuuhenkilö: Päivi Suuniittu, puhelin 040 670 4870

Asiantuntijoina illassa ovat unihoitajat Merja Kestilä Mehiläinen-Länsipohjasta ja Joonas Palasmaa Ivalon terveyskeskuksesta sekä kokemustoimija Krista Ananin Rovaniemeltä. Ilta on tarkoitettu Lapissa asuville.

Ilmoittaudu mukaan osoitteella paivi.suuniittu@hengitysliitto.fi. Saat Teams-tilaisuuden osallistumislinkin sähköpostiisi.

Ilman nettiä pääset mukaan keskusteluun etäkatsomossa. Valitse itsellesi sopiva ja saapastele sisään!

Länsi-Lapin hengitysyhdistyksen etäkatsomo toteutuu Järjestökeskus Majakassa osoitteessa Pohjoisrantakatu 14, Kemi. Tilaisuuden yhteyshenkilö on Pirkko Hilden, puhelin 040 539 3419.

Napapiirin hengitysyhdistys tarjoaa etäkatsomon toimistossaan, jonka osoite Pekankatu 8 B 15, Rovaniemi. Katsomon yhteyshenkilö on Esko Auraneva, puhelin 040 566 5716.

Pohjois-Lapin kimppakatsomo löytyy osallisuuskeskus Ainolasta osoitteesta Petsamontie 9, Ivalo. Yhteyshenkilö Sirpa Lakotievan tavoitat numerosta 040 740 3796.