Jyväskylän seudun harvinaista keuhkosairautta sairastavat

Ajankohta: 07.12.2022 klo 17:00

Paikka: Hotelli Verso, Kauppakatu 35, Jyväskylä

Järjestäjä: Keski-Suomen Hengitysyhdistys ja Hengitysliitto

Vastuuhenkilö: Marika Kiikala-Siuko, p. 050 539 3017 tai marika.kiikala-siuko@hengitysliitto.fi.

Tervetuloa tapaamaan muita harvinaisia keuhkosairauksia sairastavia. Illan aikana vaihdetaan kuulumisia ja keskustellaan harvinaisuuteen liittyvistä asioista. Illassa mukana Hengitysliiton harvinaistoiminnan asiantuntija Marika Kiikala-Siuko.

Klo 17 alkaen pientä tarjoilua ja keskustelutilaisuus alkaa klo 17.30.

Ilmoittaudu tarjoilun vuoksi mukaan viimeistään 30.11. sähköisen lomakkeella tai soittamalla, laittamalla tekstiviesti p. 050 539 3071 / Marika.

Harvinaisia keuhkosairauksia ovat mm. alfa-1-antitrypsiinin puute, bronkiektasiatauti, EDAC, keuhkofibroosit, keuhkosarkoidoosi, korkea keuhkovaltimoverenpainetauti, primaari siliaarinen dyskinesia, Kartagenerin oireyhtymä ja trakeobronkomalasia